{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.399 visninger | Oprettet:

Betty S
Betty S
Følger: 1 Emner: 38 Svar: 122

Hjælp - hun aborterer {{forumTopicSubject}}

Hej igen, åha altså - sikken en omgang her til jer som har fuldt med.. (læs evt. mine tidligere indlæg hvis det har interesse)

Her til formiddag ser jeg at hun har aborteret 3 killinger, en stor (så ud til at være fødeklar) og 2 små som ikke var udviklede..

Vi var jo til scanning i mandags. Har snakket m dyrlæge sekretæren idag, men dyrlægen har ikke tid smiley men hun mente når hun har det godt, så skal vi nok ikke flytte på hende nu hvor hun måske er i fødsel.

I mandags kunne kan ikke se noget usædvanligt v scanningen. Men en 4-5 killinger der så sunde ud.

Min pige har det ellers godt, hun spiser og er ekstrem kælen.

Jeg holder godt øje med hende..

Det ser ud til at hun er blevet parret over flere omgange... så den ene eller to hun har tilbage derinde, kan de blive født normalt nu? altså hvis hun har flere derinde.. de spiser dem måske hvis de er så små??

Nogle der har oplevet noget i den stil?

Puha altså det her er ikke sjovt, og stakkels min pige - jeg bliver mere og mere gal på opdrætteren!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp - hun aborterer
  • #1   5. nov 2009 Kan desværre overhovedet ikke hjælpe dig, men hold op hvor jeg føler med dig. (Og katten). Sikke da noget. Er der ikke en anden dyrlæge i nærheden, evt. en, der kunne komme forbi hvis nu det ikke er så smart at flytte rundt på hende?

• #2   5. nov 2009 Jeg har ikke læst dine tidligere indlæg/tråde, så hvis jeg spørger dumt er det derfor.

Det kan ske at katte aborterer, og at de holder på de sidste killinger indtil de er klar til fødsel.

Hvor lang tid gik hun ved hankatten?
    Og hvorfor bliver du mere og mere gal på opdrætteren?

• #3   5. nov 2009 Glemte helt at sige, at jeg føler med jer.
    Det er ikke nogen nem situation du står i smiley

• #4   5. nov 2009 OG så har jeg lige endnu et spørgsmål ;-))

Hvornår har hun termin?

• Betty S
    Betty S Tilmeldt:
    sep 2009

#5   5. nov 2009 Hej, ingen dumme spørgsmål smiley

men en meget lang historie..

det korte af det lange er at jeg har købt hende som drægtig! smiley

Hun er en dejlig pige med papirer til avl. Opdrætter har åbenbart ladet rende hende frit, og så solgt hende til mig bagefter! så hvem faren er er i det uvisse, om det er hendes han eller naboens... eller flere smiley så hun kan sagtens være parret flere gange! smiley Ja stakkels min pige.

Hun er EKSTREM kælen, tror i at hun så føder de sidste idag også?? Jeg går heldigvis hjemme så hun blir holdt øje med.

• #6   5. nov 2009 Ja du må endelig blive hos hende i dag. Noget KUNNE tyde på, at hun føder i dag.

Håber det bedste for dig og katten.

• #7   5. nov 2009 for tidligt fødte killinger mangler normalt pels - killinger der har været døde et stykke tid inde i katten kan man rive pelsen i nakken af (den sidder ikke fast).

Hun kan godt abortere nogen nu - og senere føde på normalt tidspunkt.

Øv hvor er du bare uheldig.

• #8   5. nov 2009 har du vejet de døde killinger? - bare for at få en ide om hvor længe hun har "bagt" på dem.

• Betty S
    Betty S Tilmeldt:
    sep 2009

#9   5. nov 2009 Hej den store så ud til at den var føde klar - men dødfødt. De to andre var simpelthen for små smiley nej jeg har ikke vejet dem, da det er en grim oplevelse for mig..

Ja heldigt at jeg kan være hjemme.

Lige nu spiser hun, hendes appetit fejler ikke noget må jeg sige smiley men hun er kælen lige nu, som hvis hun var i løb - helt vildt!! er det normalt??

• #11   5. nov 2009 må da sige du får nogle oplevelser med missen...synd de første var dødfødt...HÅBER de næste er ok ...

• #12   5. nov 2009 Jeg ved godt det er meget grænseoverskridende at veje døde killinger.
    Med tiden lærer man at vil man vide noget - så må man gøre grænseoverskridende ting - grænserne for hvad der er grænseoverskridende rykker sig så.

Jeg håber for dig der kommer en happy ending med levedygtige og sunde killinger

• Betty S
    Betty S Tilmeldt:
    sep 2009

#13   5. nov 2009 Hej, der er ikke sket yderligere - hun er kælen og går og leder efter sine killinger..

Lis: ja det er rigtigt, og tak smiley

• #14   5. nov 2009 Jeg oplevede engang at min britepige gik i fødsel en uge før termin og fødte en død killing.
    Derefter stoppede det hele igen og hun gik tiden ud og fødte 4 store og friske killinger til tiden,højst besynderligt,men så "oplevede" jeg også det...

• #15   5. nov 2009 Min kastrat pige, blev kastrat netop fordi hun gik og blødt og så aborterede hun, det var meget før termin og fostret var meget småt. Din pige kan godt have flere i sig og føde dem, hvor de er okay, men muligheden er selvfølgeligt også til stede for, at de sidste ikke klarer sig.

Det gør mig ondt, det har helt sikkert været en rigtig grim oplevelse, da er visse sygdomme der kan få hunkatte til at abortere, så måske du skal have dyrlægen med inde over, især da din pige kan være blevet smittet ved at rende frit ude.

Jeg håber alt det bedste for dig.

Kommentér på:
Hjælp - hun aborterer

Annonce