Hjælp - hun aborterer {{forumTopicSubject}}
Hej igen, åha altså - sikken en omgang her til jer som har fuldt med.. (læs evt. mine tidligere indlæg hvis det har interesse)
Her til formiddag ser jeg at hun har aborteret 3 killinger, en stor (så ud til at være fødeklar) og 2 små som ikke var udviklede..
Vi var jo til scanning i mandags. Har snakket m dyrlæge sekretæren idag, men dyrlægen har ikke tid men hun mente når hun har det godt, så skal vi nok ikke flytte på hende nu hvor hun måske er i fødsel.
I mandags kunne kan ikke se noget usædvanligt v scanningen. Men en 4-5 killinger der så sunde ud.
Min pige har det ellers godt, hun spiser og er ekstrem kælen.
Jeg holder godt øje med hende..
Det ser ud til at hun er blevet parret over flere omgange... så den ene eller to hun har tilbage derinde, kan de blive født normalt nu? altså hvis hun har flere derinde.. de spiser dem måske hvis de er så små??
Nogle der har oplevet noget i den stil?
Puha altså det her er ikke sjovt, og stakkels min pige - jeg bliver mere og mere gal på opdrætteren!!
okt 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 4 Svar: 34
okt 2006
Følger: 47 Følgere: 43 Katte: 5 Emner: 268 Svar: 5.593
Det kan ske at katte aborterer, og at de holder på de sidste killinger indtil de er klar til fødsel.
Hvor lang tid gik hun ved hankatten?
Og hvorfor bliver du mere og mere gal på opdrætteren?
okt 2006
Det er ikke nogen nem situation du står i
okt 2006
Hvornår har hun termin?
sep 2009
Følger: 1 Emner: 38 Svar: 122
men en meget lang historie..
det korte af det lange er at jeg har købt hende som drægtig!
Hun er en dejlig pige med papirer til avl. Opdrætter har åbenbart ladet rende hende frit, og så solgt hende til mig bagefter! så hvem faren er er i det uvisse, om det er hendes han eller naboens... eller flere så hun kan sagtens være parret flere gange! Ja stakkels min pige.
Hun er EKSTREM kælen, tror i at hun så føder de sidste idag også?? Jeg går heldigvis hjemme så hun blir holdt øje med.
okt 2006
Håber det bedste for dig og katten.
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.020
Hun kan godt abortere nogen nu - og senere føde på normalt tidspunkt.
Øv hvor er du bare uheldig.
nov 2008
sep 2009
Ja heldigt at jeg kan være hjemme.
Lige nu spiser hun, hendes appetit fejler ikke noget må jeg sige men hun er kælen lige nu, som hvis hun var i løb - helt vildt!! er det normalt??
feb 2009
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 2 Emner: 23 Svar: 1.392
nov 2008
Med tiden lærer man at vil man vide noget - så må man gøre grænseoverskridende ting - grænserne for hvad der er grænseoverskridende rykker sig så.
Jeg håber for dig der kommer en happy ending med levedygtige og sunde killinger
sep 2009
Lis: ja det er rigtigt, og tak
jun 2006
Følger: 18 Følgere: 16 Katte: 4 Emner: 117 Svar: 1.283
Derefter stoppede det hele igen og hun gik tiden ud og fødte 4 store og friske killinger til tiden,højst besynderligt,men så "oplevede" jeg også det...
dec 2007
Følger: 19 Følgere: 19 Katte: 3 Emner: 5 Svar: 500
Det gør mig ondt, det har helt sikkert været en rigtig grim oplevelse, da er visse sygdomme der kan få hunkatte til at abortere, så måske du skal have dyrlægen med inde over, især da din pige kan være blevet smittet ved at rende frit ude.
Jeg håber alt det bedste for dig.
Hjælp - hun aborterer