{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.011 visninger | Oprettet:

Nå vi mennesker er syge :-( {{forumTopicSubject}}

Har siden igår ligget med feber, en rigtig grim omgang influenza føj da !

Det må min 2 katte ha opfanget, for de har ligget hos mig begge to hele natten, hvilket de ikke plejer at gøre, selv nu hvor jeg er ½ på benene igen så vimser de om mig, mere end de normalt gør.

Er det kattens "6 sans" der gør det, eller ?
kan de virkelig mærke når vi har det rigtig skidt ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nå vi mennesker er syge :-(
  • #1   16. jan 2009 Jeg har også ofte spekuleret på det, mine gør det samme. De ligger nu også på mig når jeg ikke er syg, men er jeg syg, forsøger de næsten alle at være omkring mig. Dejlige loyale katte:))

• #2   16. jan 2009 Tja tror godt de kan mærke du ikke helt er dig selv, og derfor er de hos dig måske for at beskytte dig.

Thor kommer hver gang jeg ligger mig ned, måske fordi han er bekymret måske fordi han mener at så kan vi ligge og putte jeg ved det ikke.
    Men jeg ved han er meget mere knyttet til mig end Misling, Misling er meget sin egen herre, og virker ikke som om han har savner mig hvis jeg har været væk nogle dage, og de fx har været hos min far.
    Men Thor render efter mig lige meget hvor jeg går og står hvis jeg ikke har været sammen med ham nogle dage.

• #3   16. jan 2009 bonnie kommer også rendende når jeg er ked af det, helt op i ansigtet på en og så skyder hun ryg og viser sig rigtig, "se jeg er her hos dig mor" smiley

• #4   16. jan 2009 Jeg ved ikke hvad grunden er, men jeg tror dyr er gode til at spotte hvis deres mennesker ikke har det godt, hvad enten det er pga. sygdom eller fordi man er ked af det.

Både mine katte og hunde "sympatiserer" hvis jeg er syg og ligger i sengen hos mig.

• #5   16. jan 2009 tror godt de kan fornemme noget, både hundene og kattene ligger hos mig i sengen når jeg er syg.

• #6   16. jan 2009 mine katte kan også mærke det. Min hunkat og jeg har et meget specielt forhold. Når jeg er ked, så slikker hun tårene væk -bogstavelig talt, og hun piver og piver hvis jeg græder. Når jeg er syg, viger hun ikke fra min side.
    Hun er avlskat, og nægter at blive parret, medmindre jeg er hos hende. Hun er altid hos mig, uanset hvad. Men er jeg syg/ked/sker der noget hvor hun føler sig utryg, så viger hun ikke fra mig et sekund.
    Da hun lige havde født sidste gang, vækkede hun mig om natten, fordi hun skulle på bakken, og nogen skulle jo holde øje med hendes killinger. Hun ville naturligvis ikke bruge den bakke, og det mad jeg havde sat frem til hende ved fødekassen, nej nej, man har jo sin egen mening om hvad der er godt nok.

• #7   16. jan 2009 Sådan er Mille og Don Ø også. Tror de kan mærke det, ligesom at dyr kan mærke om, man er et godt menneske

• #8   17. jan 2009 tror heller ikke man skal tage fejl af deres sanser. Mine katte hygger også om mig, hvis det er

• #9   18. jan 2009
    Læste engang om en kat, mener det var en kat, på et plejehjem der gik ind og lagde sig ved dem der var på vej til at dø og den blev liggende til de var gået bort.

Så de må jo have en 6 sans for hvordan vi mennesker har det.
    Det har næsten været for meget af det gode, når man har ondt i hele kroppen af feber, så det ikke altid lige behageligt at ha en kat på 8 kg til at trampe rundt på en *GG*

Nu er jeg lidt på toppen, men min datter er nu slemt ramt af den influenza, så nu det hende de vimser om, puha de er kommet på overarbejde de små kræ.. især hvis mine 2 sønner også lægger sig *G*

Kommentér på:
Nå vi mennesker er syge :-(

Annonce