{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.443 visninger | Oprettet:

Søger dyrlæge el. praksis {{forumTopicSubject}}

Hej min kat var oppe og slås igår og nu har jeg opdaget at hans ene bagklo hænger til den ene side og det lugter rigtig grimt vores hund har flere gange i dag været fuldstændig oppe og køre og må åbenbart ha været pga den lugt da hunden ellers aldrig render efter katten og piver på den måde jeg ville rigtig gerne ringe til min dyrlæge men gør jeg det skal jeg af med 400 kr for bare en samtale jeg har simpelthen ikke råd til det lige her og nu hvis det ikke er noget der skal behandles her og nu jeg er rimelig sikker på at han skal have rykke kloen af men lugten skræmmer mig meget og jeg ved at sådan en infektion kan svulme op og sprede sig på bare 3 dage eller under. Håber der er en der kan rådgive mig om jeg skal til dyrlægen nu eller i morgen tidlig.Betina

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Showersystem 3.000 kr.
  • Rengøring af ventilationsrøret og installation af en ny ventilator, kun 1 stk. (jeg kan købe ventilator, med din anbefaling) 350 kr.
  • Opsætning af 5 lamper 1.320 kr.
  • Need to move ikea wardrobe to new apartment around 200 meters away. 800 kr.
  • Fjerne tapet 2 vægge 1.000 kr.
  • Beskæring af æbletræ 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger dyrlæge el. praksis
  • #1   15. jan 2009 Hej nej jeg kunne heller ikke vente. Jeg har ringet til aabenraa dyrehospital og fik en snak jeg skal ind i morgen. Dyrlægen sagde at det var normalt at det lugtede sådan pga infektion så jeg er ikke så nervøs mere andet end jeg ikke kan vente til det bliver morgen igen jeg har tænkt mig at faste ham i nat så han er klar når der er tid

• #2   15. jan 2009 dyrelægevagten er gratis

• #3   15. jan 2009 Puha, jeg vil ikke vente me at kontakte en dyrlæge, da det kan blive en slem omgang hvis der ikke bliver gjort noget..

• #4   15. jan 2009 Lav en god gang sæbe og rens det stille og rolig, læg evt. en forbinding på , så den ikke får revet den af, så kan du rolig vente til i morgen.

hvis du ikke kan lave sæbevand så rens med klorhexakin

• #5   18. jan 2009 Missetrion. Jeg er ikke en af de mennesker der ikke gør noget for ens dyr. jeg tager til dyrlægen med det mindste selv aften og weeks.. men jo jeg fik en regning for at ringe til sommersted dyreklinik for nogle måneder siden. jeg har altid en kattekonto i banken hvor der går beløb ind men jeg har stået i en sitaution hvor jeg havde dobbelt husleje og måtte være rimelig sparesom det kan alle komme ud for.
    Jeg har været til dyrlægen med min kat dagen efter han får nu antibiotika og det kunne sagtens vente til dagen efter. Jeg har bare aldrig kunne lugte det sådan før.
    400 kr for en samtale så bliver det til tjek osv.
    det blev næsten 800 i alt dagen efter og det ville bliver ca op til 400 dyre den aften. det er tilkaldes vagter derfor.

• #6   18. jan 2009 LiseLotte C :
    Er dyrelæge-vagten gratis? smiley jeg har før brugt dyrelæge vagtenfør og der kostede 800 kr. i timen... smiley Men det kan altså være en fordel at skifte dyrelæge til en privat ejet smiley Jeg giver kun knap 300 for en konsultation smiley

• #7   18. jan 2009 Jeg syns det er for meget at man skal betale for en opringning det giver jo ikke ´ligefrem folk mere lyst til at ringe eller tage til dyrlægen hvis det skal koster for så lidt.. Der er jo så mange klager om dyrmishandling hvorfor ringe eller prøve at gøre dette land til noget godt for dyrene hvis man skal betale for så lidt.. det er langt ude jeg er en af dem der prøver at få ordenligt dyrepoliti herhjemme men det er ikke ligefrem nemt eller rettere og sagt det bliver da ikke nemmere..

• #8   18. jan 2009 kan jeg godt følge dig i smiley Det er godt nok vildt, som priserne er på dyrelægen.. jeg endte også med at have brugt 4000 kr på 2½ dag, og fik så min hankat aflivet efter disse par dage, da der intet var at gøre... smiley så det var da lidt surer penge at komme af med, når jeg ikke kunne få ham med hjem igen.. smiley
    jeg har ikke noget imod at bruge penge på mine dyr, for de skal have det godt frem for alt!! Men det kan altså godt være svært at finde pengene til dyrelægen, når det er ved at være sidst på måneden eller man er studerende smiley Så jeg har skiftet til en privat dyrelæge, som simpelthen er fantastisk til dyr smiley

• #9   18. jan 2009 Ja det er ikke rart når katten ikke kommer med hjem. Min gamle han kat som er i min profil blev påkørt jeg kom af med 2900 for røgten og alt det der hører til han kunne ikke reddes.
    Der er nogle dyrlæger der heller ikke tjekker katten ordenligt efter for hvad man faktisk har betalt for det oplevede jeg med en jeg havde alle min 4 katte til dyrlæge kontrol vaccine osv plus 2 killinger de blev bare lige tjekket hist og pist og så 6 sundhedbøger og han har kun skrevet for den ene kat og resten kunne jeg selv skrive for de andre han burde altså tage den tid det tager og ikke noget dikke dar med kunden selv skal stå for det.

• #10   18. jan 2009 Der har jeg så heldigvis ikke haft nogen problemer med min dyrelæge smiley Han er heldigvis rigtig sød og grundig, og er også forstående hvis man ikke lige kan betale før den første smiley Han er også den eneste dyrelæge som har kunne finde det rigtige medicin til min ene kat, når hun får eksem-udbrud smiley Så er dybt tilfreds med ham jeg har nu, for han er heller ikke så dyr smiley Men pyt.. vil også ofre alt for at mine dyr har det godt smiley Det er så bare træls når man giver de penge for at de skal have det godt, og så dyrelægen ikke udfører deres job ordentlig smiley

• #11   18. jan 2009 Ja der er ikke noget værre..
    og heller ikke noget bedre med en god dyrlæge smiley
    Hvor har du dyrlæge henne -?

• #12   18. jan 2009 Det har jeg i Møldrup smiley Han er nemlig ikke sådan en der bare vil tjene penge.. han har før givet bare "husråd" til katte, hvis der nu er øjn-betændelse eller andet "småt" galt, istedet for at man skal ofre det vilde på et besøg + penicilin smiley

• CC .
    CC . Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3
    #13   20. apr 2009 Vi bruger Rødding Dyrehospital. Det startede sådan set med at min hund blev syg og min daværende dyrlæge kunne - eller gjorde - ikke særlig meget ud af at finde ud af hvad den fejlede. Så vi skiftetde til Rødding hvor vi fik en suveræn god behandling selvom de i første omgang heller ikke lige kunne finde ud af hvad hunden fejlede, men de gjorde da i det mindste en indsats. Hvad priserne angår tror jeg at det er nogenlunde som hos de fleste dyrlæger, men jeg har da ind imellem ringet uden at få en regning for det.

Kommentér på:
Søger dyrlæge el. praksis

Annonce