Herreløs kat som søger kontakt omkring mit hus.. {{forumTopicSubject}}
Ej hvor træls...En lille kat kommer rendende hele tiden...idag har den været udenfor huset hele dagen.
Den er utrolig kontaktsøgende og kærlig. Meget sulten og tørstig.
Kan ikke helt bedømme alderen...det er en han. Ser ikke ud som om den er neutraliseret. Heller ikke chip el. øremærket...Flot gået
Idag så jeg han havde en et 1kr. stort sår på det ene bagben. Men er i rimelig god foderstand...men lille krop i forhold til hovedet...syns' jeg.
Har hængt opslag op, været rundt at stemme dørklokker, ringet til politi og dyrlæge.
Ved ikke helt hvor jeg vil hen med dette indlæg...men hvor er det p....synd for den. Jeg tager den ikke ind, har en fertil hunkat...og smart er det at folk lader deres "familiien-elsker-dyr" kat rende på den måde...
Nå men det var da bare lige et surt og medfølende opstød herfra...:-)
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 3 Emner: 108 Svar: 686
Du kunne ikke have lyst at kastrere den, så du kunne tage den til dig?
sep 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 120 Svar: 957
sep 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 2 Emner: 2 Svar: 17
I så fald skulle den jo isoleres først, da jeg har 3 mainecoons som ikke løber frit, men i løbegård.
Ungerne herhjemme plager også...kan bare ikke lade være at tænke, i tilfælde, det er et uheld den render frit, at andre er kede fordi de ikke kan finde ham.
Kender ikke yderligere reglement for sådan en "herreløs" misser...Om man må tage den ind eller hvordan...har læst flere steder man skal ignorere en tilløber...og DET kan jeg ikke helt...han er ikke indespærret på grunden, men har været hele dagen...har derfor lige været ude og sætte en foret transportkasse + foret papkasse (sådan i forlængelse af hinanden)...
sep 2007
sep 2007
Har ringet til dyrlægen og blev bedt om at lade den være, sætte skilte op, kontakte de omkringliggende huse osv...hvilket er gjort...har også sat ann. på dyrenettet...
Man skal vel heller ikke forhaste sig eller???
Måske jeg er overpylret?
sep 2007
sep 2007
sep 2007
I tilfælde af at det er en "strejfer", burde han så ikke ha' strejfet videre...går da ikke ud fra de bliver så længe...og er så kælne...hmmm...troede de var gode til at finde hjem igen...(hvis det har et selvfølgelig).
Dyrlægen sagde i øvrigt at hvis den blev i længere tid, kunne jeg da godt aflevere den der. Men igen kan jeg så ikke lade være med at tænke på...sæt nu den kan finde hjem..og hvad nu hvis og hvis...
nov 2005
Følger: 50 Følgere: 49 Katte: 5 Emner: 9 Svar: 143
Du kan selvfølgelig ikke bare tage katten ind, som du selv siger, hva så med de 3 andre.
Du aner jo ikke om den er vaccineret osv.
Jeg kan godt følge dig i dit Sure opstød, det er sgu også for dårligt at folk bare lader deres dyr løbe frit rundt, uden den er mærket overhovedet.
Knus Judy
sep 2007
Har ikke fået nogle relevante henv. endnu...øv øv
sep 2007
sep 2007
Ringede til dyrenes beskyttelse igår og fik oplyst at internatet i mit nærområde er lukket ned og der åbner et nyt engang i dec. Han kunne ikke lige sige hvor...
Ringede igen til politiet idag for at høre om der var kommet efterlysning ind..."men jeg kunne bare slappe af for katte kan altså sagtens overleve udenfor og det var ikke særlig smart at ha' fodret ham"...nårhh okay...sådan kan man jo også se på det...
sep 2007
Herreløs kat som søger kontakt omkring mit hus..