2.071 visninger
|
Oprettet:
Epilepsi. {{forumTopicSubject}}
Min Olfert har her til morgen haft to meget grimme epilepsi anfald. Er der nogen der har katte med epilepsi??
Dyrlægen er kontaktet og vi skal obseverer ham lidt her og se om der kommer flere, for så skal vi komme med det samme.....
Pia..
feb 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 2 Emner: 102 Svar: 957
Men vores venner har en hund der har epilepsi, og de giver ham medicin for det ... Han får også nogle grimme anfald engang imellem, og bliver tjekket forholdsvis tit hos dyrlægen... Den har det fint, og lever et dejligt liv, selvom den har denne sygdom...
Knus
maj 2007
Følger: 10 Følgere: 8 Katte: 5 Emner: 3 Svar: 23
Jeg har haft en kat med Grand Mal Epilepsi, det vigtigste er at understrege at katten IKKE lider ved anfald (hjernen opfanger det simpelthen ikke). MEN det er opslidende at se og være total hjælpeløs i situationerne Sessen blev behandlet med Fenemal og sidenhen et andet præperat, dersværre er katte svære at medicinere korrekt, og vi måtte opgive da det også skulle være et værdigt liv for hende...
Har du spørgsmål, skriver du bare og jeg vil prøve at hjælpe så godt jeg kan.
Mvh
Pia Falk
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 6 Katte: 3 Emner: 37 Svar: 98
Jeg må indrømme at jeg igennem mit arbejder kender en del til epilepsi. Men jeg har aldri g set et dyr få anfald, det var voldsomt og jeg blev temmelig chokkeret... Og så kunne jeg intet gøre og han er jo vores baby..
Nu må vi se hvad dyrlægen finder ud af..
Pia..
maj 2007
Følger: 10 Følgere: 8 Katte: 5 Emner: 3 Svar: 23
apr 2005
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 5 Emner: 17 Svar: 207
Epilepsi.