{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.095 visninger | Oprettet:

Jeg har mistet Nemo {{forumTopicSubject}}

Nemo blev aflivet i går.

http://www.kattegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=18126

De to brud var gamle og kroppen havde forsøgt at danne ny knogle med det resultat, at han havde kroniske smerter og med tiden ville være blevet lam. Jeg bad allerede dyrlægen se på ham, da han som ganske lille var til revaccination og havde boet hos mig en tre ugers tid - men kun røgent kunne vise det, som jeg ved nu.

Nemo blev samlet op på gaden, da han var smidt ud som affald af ukendte mennesker. Han var cirka 6-7 uger, da han kom hjem til mig. I starten var han bange for især mænd med skæg, og løftede du en hånd eller gjorde en hurtig bevægelse, så for han sammen og frøs fast i en passiv tilstand. Han havde været slået - alvorligt viste det sig i går....

Det tog mig et år at rette hans psyke op. Hans halten kom og gik, men de sidste tre uger var smerterne pludselig rigtig slemme. Vi fik en tid hos en specialdyrlæge, og han stillede diagnosen i går. Vi tog beslutningen om ikke at vække Nemo fra narkosen og han sov ind kort tid efter. Jeg begravede ham i skoven i går aftes.

De to gamle brud på ryggen, skyldes sandsynligvis de tæv, som han havde fået før jeg fandt ham, men jeg får aldrig et sikkert svar. Jeg ved ikke hvem de tidligere ejer er, men jeg ved, at den slags handlinger er som at spytte i modvind - de rammer en selv i sidste ende!

Nu er Nemo smertefri og fri. Han var opkaldt efter Disney-fisken i Finding Nemo - og ganske som den fandt han i går endelig helt hjem.

Han var en fantastisk kat og ven og træningspartner - og jeg vil altid elske ham

MVH Helle

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg har mistet Nemo
Kommentér på:
Jeg har mistet Nemo

Annonce