{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  have 2 katte?
  • #1   20. nov 2008 det har os gået fint her.. smiley og vi startede med en pige og fik senere en dreng.. smiley og de elsker hinanden.. smiley

• #3   20. nov 2008 man skal os lige lade dem finde ud af hinanden imden man kan konkludere de ikk kan med andr.. Naja var os hlt vild dn første dag med Felixis.. men det gik over dagen efter.. siden har de været som søskende.. smiley

• #5   20. nov 2008 Kathrine H
    det er bedst at få en killing for så vil thia ikke føle sig så truet som hvis det er en voksen... det handler jo om der kommer en ny ind på hendes territorium... og det kan også hjælpe på hendes humør at hun har en artsfælle

• #6   20. nov 2008 når du har en hunkat tror jeg det er bedst med en hankat

• #8   20. nov 2008 Robin blev også meget gladere og roligere efter jeg fik belle og der gik 20 min. så lå de og sov sammen

• #9   20. nov 2008 Jeg kan godt forstå at du spørger ... Jeg har selv tænkt den tanke om det ville være godt for Walther og Carlo hvis der kom en 3, kat i huset... Jeg er så nået frem til den konklusion at så længe jeg har Walther og Carlo, skal der ikke flere dyr ind i mit hjem smiley

Men jeg tror helt sikkert at hvis man VIRKELIG gerne vil have det til at fungere med en ny kat og den gamle, så kan det lade sig gøre... Jeg tror også at det vil være dejligt for din kat at få en legekammerat smiley

• Anne P
    Anne P Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Svar: 1
    #12   20. nov 2008 Jeg har også selv overvejret og få en kat mere. Har en han mis på 1 år. stadig meget livlig og fuldt med kærlighed. smiley men. nok er der nogle af jer der siger at man godt kan få flere katte ind i familien, når man først har en. men jeg har hørt at få en killing ind, er dumt, den kat man har kan lugt moren osv. så vil den bare angribe killingen?? :S er lidt lost. er det killing el. ældre kat der er bedst? og hvad køn er bedst og sætte sammen?

• #14   21. nov 2008 Har man en ældre kat i forven, anbefales det at anskaffe ikke en, men to killinger.
    Een killing vil nemlig i mangel af bedre prøve at lege fange, rulle rundt og tæve med den voksne kat, som bliver stresset og enten gemmer sig eller uddeler øretæver. Det er synd for både den voksne kat og for killingen.

To killinger kan afreagere naturligt indbyrdes, og den voksne kat kan på afstand iagttage fjollerikkerne og måske på et tidspunkt deltage i det omfang, den får lyst.

Som tiden går, udlignes aldersforskellen, og man har tre gode venner. Og rent praktisk: Skulle man miste en af dem, har man stadig to gode venner uden at skulle starte forfra.

• #16   21. nov 2008 Steffen P (trådstarter) er 13 år og har kun én kat på 8 år. Det fremgår ikke af profilen, om katten er kastreret ell. fertil.

• #18   22. nov 2008 den er kestreat ( staves )

Kommentér på:
have 2 katte?

Annonce