{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
326 visninger | Oprettet:

2 katte?? {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg vil gerne hører jer.

Jeg har en lille pige på 19uger, jeg overvejer at få en mere, da jeg nogle gange kommer sent hjem fra arbejde.
Men jeg bor i en lille lejlighed, som kun er 42m2, vil der være plads til 2?

Men hvis jeg skulle have en mere, kunne jeg godt tænke mig en dreng, hvad syntes i om det??

Jeg vil også hører jer, min lille pige har jeg nogen gange med hjem til min kæreste, hvor der er 2 killinger på 9 uger. Men det der er problemet er hun er bange for de 2 killinger, så derfor overvejer jeg meget kat nr 2, tror i at der vil være nogle problemer i det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2 katte??
  • #1   27. sep 2008 Hun har ikke nogen problemer med at være hos min kæreste når killingerne sover. Så opfører hun sig lige som hun gør hjemme.

• #2   27. sep 2008 Jeg syntes osse kat nummer 2 er en super ide og det kan du sagtens i den lejlighed. somregl tager katte nogle dage om at vænne sig til hinanden. og hvis du så har taget din lille pige med over til din kæreste en dag eller to også er der to andre katte . det kan gøre være skræmmende når det er et nyt sted og nye katte

jeg sys helt sikkert du skal få en kat mere også lad dine 2 katte være alene hjemme sammen. det har de MEGET bedre af. for så har de hinandens selskab. en kat er meget nem og stresse..

og du kan sagtens få en hankat.. du skal bare sterelisere hende du har du eller kastarere hankatten..

• #3   27. sep 2008 synes det lyder rigtigt godt med en kat mere. du skriver den er nervøs for de to killingermen der skal du så tænke på at din mis bor ikke der og det ved den. den er på andres territorie også selv om det kun er killinger. hjemme ved dig selv vil det være dens eget territorie og derfor vil den have nemmere ved det. med hensyn til at få en hankat kan du sagtens det men få ham kastareret for det kan være slemt med lugten i så lille en lejlighed ( har selv prøvet det). held og lykke med det.

• #4   27. sep 2008 Det er de færreste katte der bryder sig om at komme ud og møde andre katte de ikke kender (som når du har den med hos kæresten), derfor vil det være bedre for din killing at du fik en mere og så lod dem være hjemme sammen når du er hos kæresten. Katte er meget territoriale og har det bedst i vante omgivelser.

Kommentér på:
2 katte??

Annonce