{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.482 visninger | Oprettet:

Hvorfor kradser min kat på alt om natt {{forumTopicSubject}}

Hvorfor kradser min maine coon pige på alt om natten?

Sally begynder omkring 5-6 tiden at skrabe på alt ivores soveværelse. vasketøjskurv og skabe. og sengebord. Hvorfor gør hun det? Hun bliver ved og ved. Det er ekstremt forstyrende da vi ikke får sovet.

Hun bliver ved selvom vi skælder ud og fjerner hende. vi har også prøvet med sådan noget gå væk kat, og lige lidt hjælper det.

hun gør det ca i en time til halvanden. hun forstår ikke et nej.
Det samme gør hun om aftenen på vores tv. hun sætter sig foran det og skraber på det.

Kan nogen forklare hvad årsagen er, og om vi kan gøre noget?

Vi kan ikke smide hende ud fra soveværelset da hun så i stedet sidder ude foran dørn og skriger og kradser på den.

håber nogen kan hjælpe da det driver os til vanvid.

mvh Pia

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor kradser min kat på alt om natt
  • #1   13. nov 2008 men jeg kan ikke lukke dem ude da de så står og skriger og skraber på døren...

Det er da bare møg belastende. vores anden pige gør det ikke...

• #2   13. nov 2008 Sally ved også godt at hun ikke må, men hun er fuldstændig ligelgad... Hun kigger bare dumt på os:)

Det er jo ikke til at lade være med at holde af hende, men gud hvor hun kan drive en til vanvid...

Når vækkeuret ringer begynder hun også at skrige, indtil vi står op...hun er et ekstra vækkeur:)

• #3   13. nov 2008 Hun er 1,5 år. Jeg står altid op og fodrer dem faktisk, men det hjælper kun til hun har spist, så går hun igang igen:(

• #4   13. nov 2008 Ja heldigvis sover jeg så tungt så jeg ville ikke bemærke om nogen af mine katte har denne adfærd. Min datter overnattede en nat hos mig og hun spurgte mig om morgenen hvordan pokker jeg kunne sove når kattene trampede sådan rundt ovenpå mig, for hun var vågnet flere gange hvor kattene havde bevæget sig rundt i sengen og en af dem havde ovenikøbet trampet mig i ansigtet, men jeg har åbenbart et godt sovehjerte og derfor registerer jeg ikke den slags småting ;).

Desværre har jeg ikke noget råd ud over at ignorere hendes adfærd.

• #5   13. nov 2008 det er da derfor.

hun kradser og så får hun opmærksomhed og mad. det er da en god handel for hende ihvertfald og knap så fed for jer.

Luk hende ud af soveværelset. hun vil holde jer vågne i starten ja, men det gør hun jo alligevel. så snart hun opdager at adfærden ikke virker så holder hun formodentlig op.

Det er ligesom min Gwen, hun fanger fødder under dynen. før i tiden reagerede jeg ved at skælde ud, gå ind og finde noget andet hun kunne lege med osv, men da jeg begyndte at løfte fødderne og folde dynen under uden at reagere, men så hun ikk ku fortsætte så stoppede adfærden og hun begyndte at sove i min benende istedet.

Kommentér på:
Hvorfor kradser min kat på alt om natt

Annonce