pasning en måned {{forumTopicSubject}}
jeg er lige ude i god tid, da jeg allerede ligger søvnløs grundet jeg skal rejse en måned til maj!
og kan virkelig ikke se hvem der skal passe mine mislinger, hvis det bare var simba var han bare røget hjem til kærestens farmor da hun elsker ham! meeeen nu har jeg jo fået louie også han er næsten 11 når vi rejser, og han er perser, dvs han kræver mere ind simba(hvis man kan sige sådan) og han er meget rolig, og kærestens farmor vil helst ikke passe 2 katte, jeg tror også hun er for vild til louie hehe
men hvad dælen skal jeg gøre, skal jeg finde 2 steder de skal passes, eller er det ikke bedst de bliver passet det samme sted( de har kun boet sammen ca en måned louie og simba)
jeg har spurgt venner og og veninder, de fleste har selv dyr eller er ikke kattemennesker, og som sagt louie skal jo have sin pelspleje!
jeg kunne nok få nofle til at komme og fodre hver dag, men det er bare ikek nok selskab når det er en måned synes jeg,
men hvad pokker gør jeg???
jeg må tilstå jeg er ikke så opsat på tanken om katte pesion, jeg ved ikke hvorfor.
og de folk der evt ville kunne bo i lejligheden i en måned er ikke folk vi er intresseret i til ta passe hjem eller kat, da vi ikke mener de ansvarsfulde nok!
meeeen ihhh det er svært, jeg har muligvis en veninde der kommer til danmark der kan b her et par ad gangen, men hun har 2 små børn så det er heller ikke optimalt men bedre ind ingenting, men hvis hun ikke kommer er jeg jo rigtig meget på røven!!
hjælp mig med at sove trygt igen de næste 6 måneder, kom fof ider gode råd osv
mvh jannie
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
feb 2008
Følger: 27 Følgere: 67 Katte: 7 Emner: 22 Svar: 1.733
jan 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 37 Svar: 360
vibeke: nej jeg vil også helst have de er sammen, problemet er bare louie, han er ikke så god til at blive"smidt" rundt!
jeg må lure på vildkatten:O)
tak begge 2 :O)
pasning en måned