1.254 visninger
|
Oprettet:
hvorfor har du netop DIN/DINE katte {{forumTopicSubject}}
jeg synes det kunne være hyggeligt at høre hvorfor i netop har valgt jeres kat el katte! er det pga race, tilfældighed osv
jeg ligger ud, surprise surprise hehe hehe
men begge mine katte er det tilfældigheder det lige blev dem
min først kat simba, fik jeg da nogle piger havde taget ham fra deres mor! så opflaskede ham og beholdte ham ;O)
min anden kat louie skulle have været aflivet hvis jeg ike kunne tage ham,.
så sider nu som "tilfældig" ejer af mine dejlige lækre katte og føler mig velsignet af jeg fik dem!!!
jan 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 37 Svar: 360
men bjørn er det så også bare "tilfældige" katte du har??
nov 2007
Følger: 47 Følgere: 44 Katte: 8 Emner: 44 Svar: 1.030
Ticco er hentet på dyreintenat, kæresten og jeg snakkede om det i ca 6 måneder, at det blev ham er også tilfældigt:o)
Ticcie blev valgt da en vi kendte havde killinger og hun ikek var afsat.
Busie og Freya kom lidt bag på os, men Richard havde ledt efter den race herhjemme i så mange år, han er egypter og ham og hans famile har haft og opdrættet den race i egypten, hans mor fik så en med til danmark, så det var noget der betød meget for ham.
Randa fik vi via en annonce herinde fra.
Nu er har vi 7 killinger som vi har fået på Busie og Freya, vi har valgt og beholde 2 blå masket.
jan 2008
men også dejligt at få en kat der betyder så meget, at det er fra hans land, det er dejlig specielt synes jeg :O)
ihhh hvor er det hygeligt i gider dele med mig hvordan i fik jeres mislinger
jul 2008
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 125 Svar: 684
jeg havede min føste kat for ja det er snart 3 år siden hun blev desværre aflivet da hun var syg.
jeg troede faktisk ikke jeg ville få kat igen da jeg var meget kede fa det over at ha mistet min kat.
men så begynde jeg og tænke på og få kat igen så jeg begyndte og finde ud af hvilken race det sku være så jeg læste og læste til jeg noget ned til to racer også besluttet jeg mig for en bengaler også fik jeg bailey-
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 135 Svar: 1.764
så min kæreste og jeg besluttede os for at kigge efter de helt rigtige killinger.
dem fandt jeg tilfældigvis blot tre dage efter på dyrenettet.dk.
de smukkeste semilanghårede blandinger..jeg var solgt.
Vi besluttede os for at tage ud og se dem, men jeg var helt sikker på at den ene af pigerne skulle være min.
derude ku vi ikke beslutte hvilken en det skulle være da jeg var forelsket i to af pigerne og philip i drengen. Han var dog reserveret så vi valgte at reservre de to piger. Den ene lille pige viste sig så at være syg og ret lille, så hun ville blive tromlet af den stærke tøs, så vi var meget i tvivl om hvad vi skulle gøre da vi ikke kun ville have 1. så som et mirakel, skulle damen der havde reserveret drengen ikke have ham alligevel og da philip jo havde været vild med ham reserverede vi den stærke dame og den frække dreng.
derfor endte vi med Balder og Gwen, hvilket er rent held!
Chester som snart ommer til, får vi fordi han kommer fra min svigerfars opfræt i Slovakiet så det er vigtigt for min kæreste at have en kat fra dem og de blev mega glade, så han skal hentes i slutningen af november.
hvor er det ellers nogle gode historier i har, man bliver helt glad!
jan 2008
det gør rigtig ondt at miste en kat!!! men dejligt du fik bailey, han er meget smuk :O) altså det var ikke godt at du fik ham fordi han var smuk, mente at det var dejligt du fik kat igen ;O)
jan 2008
sjovt du "lige pludselig" blev kattemennekse, men kan jo godt forstå dig hehe;O)
l
det er også en dejlig historie du har :O)
men hold da op nogle smukke mislinger i alle har ;O)
jan 2008
det bliver spændende med jeres nye kat!
skal jeg nogensinde have en "racekat" vil jeg smadder gerne have en blå britte mums, gerne en han, så den er en rigtig bamse :O) synes britten virker som en kat lige for mig!
jul 2008
Men ja de er meget smukke men de har også en rigtigt dejlig temperment Bailey harf den dejligeste personlighed.
jeg havede også kigget på en siameser men synes bengaleren passet bedre til mig..
og ja det gør ondt og mistet og tænker og savner hende stadig meget
nov 2007
jan 2008
fedt at de bare hygger sig sammen og leger ;O)
ja man glemer dem ikke de mislinger som ikke er her mere, jeg tænker stadige på min kat som forsvandt for 14 år siden!! man knytter sig jo til de smæ dejlige bæster :O)
jan 2008
lidt skægt hvor meget man ved om hinanden herinde efterhånden, når man "ser" folk så, nårh ja det var hende med den kat osv hehe, det er dælme hyggeligt :O)
jul 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Emner: 19 Svar: 699
Men et par år efter begyndte Else og tabe sig, hun ville pludselig ikke spise og vi kørte til dyrlægen med hende. Det viste sig at leveren var stået af, p.g.a. alderdom. OG Else blev aflivet.
Jeg græd snot og tårer længe efter Else, var blevet så glad for hende. Vi var nødt til at have en ny kat.
Vi købte Simon der var en blanding af Main coon og huskat. Han har det dejligste sind og jeg begyndte at intressere mig for main coon katten.
Vi købte Sille, en skøn rød tempermentsfuld mco killing. Jeg var helt solgt og hun blev reserveret da hun allerede var 3 dage gammel.
Sofie (lille Fie) er af racen Manx. En bekendt ringede mig op en dag og sagde, at hvis jeg ikke tog katten til mig, ville den blive aflivet. Jeg tog katten på en betingelse, at han aldrig anskaffede sig et dyr mere (ikke en gang en lille fisk). Jeg var rasende på ham længe efter, han ville hellere i byen end have kat.
For ca. 3 måneder siden købte vi så Silke, en Mco killing. Hun er skøn, men temmelig fræk.
Så, ja selv om vi i mit barndoms hjem havde mange katte, jeg boede på en gård. Jeg havde blandt andet to langhårskatte, en sort og en hvid. Så startede det først rigtigt med Else i mit voksenliv.
nov 2007
jul 2008
men racen er en af de mere krævene racer der er. de er maget aktiv men bare man sører for de blever aktiveret og ikke er for meget alene så vil de trives. det er så også meget vitgigt og finde en god opdrette hvis man skal ha en bengaler da de jo har det der vilde i sig.
ja de ligger og sover sammen og bailey synes også nogle gange at min hund skal vaskes he he så for han hele turen
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Bruno og Bjarne, som jeg bor sammen med nu, skulle langtidspasses her. Og så blev jeg dybt og inderligt forelsket i dem, og plagede ejeren om at få lov at beholde dem - og det fik jeg heldigvis lov til
jan 2008
tinka! ejjj hvor dejligt at deres ejer overgav dem til dig, det var heldigt :O)
men ja det er altid farligt at passe dyr, man knytter sig altid til dem hehe! bare jeg har haft mins hund et par dage så savner jeg den allerede når de går ud af døren hehe
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 135 Svar: 1.764
jan 2008
nov 2007
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 187 Svar: 1.885
Så herinde så jeg en sort smoke kat, og blev helt forelsket. Jeg oprettede så en annonce herinde, og en gjorde mig opmærksom på en annonce. Wow hvor så han bare dejlig ud.. Så jeg kontaktede sælger, kom på besøg og jeg var så vild med ham at jeg ikke kunne snakke om andet derefter.
Så at det lige blev dem, er nok lidt tilfældigt. Men de betyder så meget for mig at jeg fristes til at tro at det er skæbnen..
jan 2008
nina p glææææder mig til at se billeder af din bamse
christina nej hun er vist tabt
Zabrina, det er dælme også nogle smukke misser du har!!! men ja det er nok delvis skæbnen der gør hvordan vi alle har fået vores mislinger ;O)
nov 2007
jul 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Emner: 19 Svar: 699
dec 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 9 Emner: 157 Svar: 738
Müsli er en killing en vild kat havde lagt ved en gammel dame, mor katten kom aldrig igen..
Lucky fant jeg ved min søns børnehave, hvor hun var blevet dumpet..
Lulle er fra en tidligere veninde, hvor hun gik i en kælder for kun at lave langhårs killinger med salg for øje..
Bamse fik jeg af min gode veninde som havde købt ham til sig selv, men hendes jagt hunde kunne ikk med ham, så han fik jeg ...
Og nu har jeg så rigeligt, selvom mit hjerte har plads til mange flere...
aug 2008
Følger: 20 Følgere: 19 Katte: 5 Emner: 64 Svar: 252
vi har altid haft kat i min familie så det lå ret naturligt for mig at skulle have en mis. alle mine missere har været skæbnekatte jeg har fået som er blevet dumpet et eller andet sted, misrøgtede eller andet. undtagen de sidste to jeg har fået dem overtog jeg efter et par der skulle flytte.
de tre andre er en jeg har flasket op , en der havde fået tæsk ( virkelig) og en bette (vild?) killing hvis mor var kørt over og ingen vil kendes ved. så at jeg har katte er fordi jeg elsker dem men jeg har næsten aldrig valgt katte de er kommet til mig ;-D
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 15 Svar: 32
men for 3 måneder siden tikkede og bad jeg min kærste om vi ikke sku have en ny.. og vi kiggede efter MANGE katte.. hvor vi til sidst fandt en killing, jeg sku op og hent den, MEN den vi havde sat os for vi sku have var ikke sjov.. men der var en anden sød lille pige som jeg besluttede vi sku have istedet, så ringede min kæreste og sagde at det os var hende han syntes var sødes og helt ville have.. så fik vi Naja.. mors hyggegris... og fars puttegøj...
ca 2 måneder efter FANDT min kæreste en kat i opgangen som vi tog ind til os.. den var blevet efterladt af vores overboere.. så vi beholdte den.. først troede vi det var en pige, Sabina, men det er en baby dreng.. der er kommet til at hedde Felix og elsker Naja..
det var sådan jeeg fik min to katte her og deværre har måtte skulle af med to...
undskyld det blev lidt langt..
jan 2008
synes det er dejligt man kan dele sin katteglæde med andre kattetosser ;O)
hvorfor har du netop DIN/DINE katte