{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
660 visninger | Oprettet:

Han snakker..... KONSTANT {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Vi har et par katte herhjemme, og der er egentlig ingen af dem, der som sådan har snakket før..
Men i løbet af det sidste års tid, er Marco (vores ældste og eneste hankat) begyndt at snakke.. Og det er ikke stille og roligt, det er meget højt...

Han gør det ikke så meget om dagen, når vi er hjemme sammen med ham, men når vi går i seng om aftenen, kan vi vågne ved at han nærmest går og hyler...
(Ingen af kattene er i soveværelset, da vi også gerne selv vil kunne være i sengen, men de har resten af hytten at være i)..
Står vi op for at se hvad han vil, går han.. Og det passer med, at hvis vi så går i seng, når vi lige at falde i søvn inden han begynder...

Han kan finde på det samme, hvis vi ligger på sofaen og ser en film..

Har I oplevet noget lignende? Jeg mener... Han gider jo ikke kæle, det er bare mere som om han lige skal gøre opmærksom på, at han altså også er her...
Vil så lige pointere, at INGEN af vores dyr bliver tilsidesat, de er alle vores små pus, som bliver kælet, passet og plejet... Og alle får opmærksomhed flere gange dagligt...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han snakker..... KONSTANT
  • #1   14. jan 2014 Er han kastreret og hvor gammel er han?
    Er han fertil og over et år, så kastrere ham... Han kalder på damer

• #3   14. jan 2014 Han er blevet kastreret for år tilbage.. Det glemte jeg at skrive smiley han er lige knap 7..

• #6   14. jan 2014 Min steriliserede hunkat begynder også ved 20 tiden, men det er fordi hun mener at det er lege tid. Hvis jeg skal tidligt i seng starter hun også om natten, men ellers hjælper det at lege med hende et par timer inden sengetid smiley Herhjemme er der ikke noget der hedder kvalitetstid på sofaen, for jeg render rundt og lege med kattene og min kæreste ligger og slapper af med tv smiley

• #7   14. jan 2014 Jesper -
    Jeg ved det virkelig ikke.. Men det kan da godt være smiley .
    Han virker hverken til at være syg, eller have smerter eller noget.. Og han var ved dyrlægen for et par måneder siden, hvor han blev tjekket godt og grundigt, pga. Urenlighed, men det var noget urinvejsinfektion, som er gået over, for han er renlig igen, og "skriger" ikke når han besørger..

Lotte - det lyder næsten som om vi skal en tur til doktormanden, for at få fundet ud af om hans ører fejler noget.. Det virker bare mærkeligt hvis han skulle være døv, for han reagere godt nok når man kalder, eller har gang i foderspanden...

Vi har umiddelbart ingen formodning om at han er syg, da han ellers fungere som de 3 andre vi har, bortset fra hans snakkeri, som falder på de mest irriterende tidspunkter.. smiley

• #8   14. jan 2014 Tror bare nogen katte er sådan smiley Vores kastrat går også og snakker med os hele tiden - og med sig selv om natten smiley
    Han gør det så også, tror jeg, fordi at jeg synes det er hyggeligt at kommunikere med ham, så jeg svarer ham. På den måde kan vi holde timelange samtaler midt om natten smiley

• #9   14. jan 2014 Hvis katten altid havde snakket ville jeg ikke have tænk så meget over det, men når den ligesom skruger op for lyden er det noget jeg ville reagere på.

Jeg har selv en som går og snakker om natten nu og da, og det passer med når jeg ikke har været ret meget hjemme i løbet af dagen, det er jeg jo normalt.

• #10   14. jan 2014 Et dyrlægetjek, når katten ændrer adfærd, er altid en god ide.. for en sikkerheds skyld. smiley

Ellers kan det også bare være... tjah... noget han gør. smiley

To af mine drenge (begge kastreret) har også en vis tendens til at snakke om natten. Det er ikke hver nat, men af og til hører jeg, at de går rundt på reposen udenfor soveværelsesdøren og snakker. Og jeg VED, at ingen af dem fejler noget (okay; Rokki er en ældre herre og har "kåløre", men hans hørelse er ok), da alle kattene for nyligt er blevet tjekket hos dyrlægen. smiley

Kommentér på:
Han snakker..... KONSTANT

Annonce