{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  royal canin..
  • #1   14. okt 2008 ja det er det

  • #2   14. okt 2008 Efter at min Buster fik urinvejsinfektion røg han på urinary, og antibiotika. Antibiotikaen stoppede efter eo dage, og han fortsatte derefter på urinary, til han tømte den pose.

    Kort tid efter fik han urinvejsinfektion, for tredje gang, og han har nu afsluttet sin antibiotika, og for fortsat urinary.

    Urinvejsinfektionen er som sagt kommet tilbage efter de sidste to gange, trods fodring med diætfoderet, for derefter at køre med sterriliced som forebyggende derefter... Dyrlægen synes nu at vi skulle prøve at køre på urinary en længere periode, for at se om det har en bedre effekt, da det jo er kommet tilbage gentagne gange. Virker dette ikke, skal han til større undersøgelser.

    Så nej, vi har ikke haft den mest gavnlige effekt, men det kan jo skyldtes andet end foderet.



  • #3   14. okt 2008 hej bente..

    det lyder da positivt.. med det foder så det vil jeg også prøve til mine..:)


  • #4   14. okt 2008 magrethe...


    det lyder skam positivt.. mine laver heller ikke så meget i bakken.. så det jo skønt.:)


  • #5   14. okt 2008 bettina...

    det jeg da ked af. håber det hjælper efter du har givet ham det længer tid.:)


  • #6   15. okt 2008 Ja, det håber jeg bestemt også...

  • #7   15. okt 2008 Mine katte får foder fra Royal Canin, som passre til hver enkelt kat. Det er lidt dyrt i indkøb, men hvis man regner på pris, mængde, varihed og kvalitet, så kan det bedst betale sig.
    De blev meget mere friske, spiste ikke så meget, og fik en meget flottere pels, da jeg skiftede til kvalitets foder.
    Det med bakken kan jeg ikk svare på, da mine gør det de skal ude:)


Kommentér på:
royal canin..

Annonce