931 visninger
|
Oprettet:
FY FØJ DA (halv fugl) {{forumTopicSubject}}
Walther begyndte at kaste op i forgårs (han kastede en halv fugl op) .... Så er det her jeg tænker: Hvordan pokker kan en kat sluge en halv fugl????
Nu er mit spørgsmål så:
Kan ikke helt finde ud af det med ormepiller - skal han have pille jævnligt, eller skal man kun give ham piller når (hvis) man kan se at han har orm? (Nu ved jeg jo at han spiser fugle, og har fået at vide, at det kan frembringe orm...
Håber nogen kloge hoveder derude kan hjælpe mig
Knus Sanne A
feb 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 2 Emner: 102 Svar: 957
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.030
Alt for mange bruger forbyggende loppemidler og ormemidler forebyggende med det resultat at lopper og orme bliver resistente over for midlerne. Mange lopper er f.eks. resistente over for frontline. Der er ingen grundt til at behandle mod noget der ikke er der eller evt. kan opstå, det svarer lidt til hvis vi tog penicillin forebyggende fordi vi kunne risikere at få en lungebetændelse, men ikke nødvendigvis får den.
Katte brækker sig "jævnligt" for at kaste ufordøjeliget ting op med mindre de er passeret med ud den anden vej. Det kan være, fjer, hår og andre ufordøjelige dele. Det er bla, derfor det er vigtigt for katte at have adgang til græs, stuebambus eller lign.
feb 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 2 Emner: 102 Svar: 957
FY FØJ DA (halv fugl)