{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
987 visninger | Oprettet:

Sur kat ;/ ? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en hunkat, der tit kan finde på, at bide ud efter en eller hvæse! ;( Men hvad skal jeg gøre når hun gør det? (det skal lige siges at jeg ikke er bange for hende) Skal jeg bare gå væk? Eller??
Håber du skriver til mig da jeg er lidt forvirret! (P.s hun er 3-farvet) -min dyrelæge siger 3-farvede katte har mere temperament smiley

Laura SJ

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sur kat ;/ ?
  • #1   9. okt 2008 I hvilke situationer bider og hvæser hun?

• #2   9. okt 2008 TIl: tinka D
    Hvis jeg tager hånden lige så stille hen til hende, for at ville ae hende og sådan noget! ;(

Knus

• #3   9. okt 2008 <i><b>Jeg vil lige sige at jeg altså ikke har oplevet at tre farvede har mere temp. ved ikke hvor det kommer fra. jeg har to tre farvede nu. og har haft to andre, og har osse haft 1 og 2 farvede og sys altså ikke der har været forskel. jo self har de haft forskellige personligheder. men vil ikke sige der har været forskel på temp

• #4   9. okt 2008 Nogle katte er bare hurtige til at være ude med sømposen, det er deres måde at fortælle at de vil være i fred. Men det med, at hun hvæser .... synes ikke lige det er noget, jeg har oplevet. Derfor tænker jeg om hun har ondt eller er bange/utryg. Agression KAN betyde at katten ikke har det helt godt.... Hvis hun er fertil indekat kan hun være blevet bims af hormonkuller. Nogle katte bliver også irritable af p-piller.

• #5   9. okt 2008 Jeg tror, Tinka D er på rette spor!
    Artemis (som den 3-farvede hedder) er fertil. Hendes datter Gaia, som du beholdt, er 1 år gammel og har lige haft sin første løbetid, og Adonis (hankat) er også fertil.

Har du Artemis på p-piller, eller får hun løbetider uden at blive parret?

At hun hvæser, når du holder hånden hen til hende, tyder på, at hun af en eller anden grund er bange for dine hænder. Kan du forestille dig hvorfor?

PS: Linket til din hjemmeside virker ikke. Google siger i hvert fald, at siden ikke eksisterer.

• #6   10. okt 2008 hvad har du gjort for at skabe tillid mellem jer?

En kat kan ikek automatisk lide sin ejer, bare fordi ejeren har købt og betalt for den

• #7   12. okt 2008 TIL: Alle!!
    Jeg bruer ca. 1½ time hver dag på bare at sidde inde ved hende sådan at hun vender sig til mig. (Det er dyrelægen der siger jeg skal det hvis jeg ville have hendes tillid) Det med 3-farvede katte har mere temperament passe tit! (Også dyrelægens ord) + Hun var til dyrelæge tjek for 1 måned siden, hvor hun var rask og sund smiley Hun går både inde og ude og får Royal canin maine coon foder smiley Så hun "lider" bestemt ikke..

Håber í har fået svar på jeres spg.

Knus Laura

• #8   12. okt 2008 Mega spurgte: **Har du Artemis på p-piller, eller får hun løbetider uden at blive parret?** Det fik vi ikke svar på.

Jeg tror stadig, det er mere sandsynligt, at årsagen er noget hormonelt end at hun er tortie.

• #9   13. okt 2008 TIl: Mega

Nej, det har jeg ikke smiley

Kommentér på:
Sur kat ;/ ?

Annonce