{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
799 visninger | Oprettet:

Hvilken kat? {{forumTopicSubject}}

Hej!
Jeg er lige flyttet i lejlighed, og jeg regner med at anskaffe mig en kat. Jeg har brug for lidt hjælp.. Jeg kigger lige nu på racer, men ved ikke hvilken jeg skal vælge..
Her er nogle af de ting jeg har tænkt over:
- Jeg vil gerne have en lidt lille kat.
- Pelslængde er ligemeget.

- Jeg kan tilbyde leg, kæl osv.

Jeg ved ikke med kønnet.. Hvad er bedst, han eller hun? Det ville være super hvis i skrev lidt for og imod smiley

På forhånd tak og mange hilsner fra
Louise!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken kat?
  • #1   5. okt 2008 jeg har selv en ragdoll og det er en rigtig hygge kat den er go til at være inde kat. semilangt hår der er nemt at holde. den følger en over alt og er meget social.. den kommer til at veje ca 5 kg så det er jo ikke så stor en kat.. go fornøjelse med at finde en kat der passer lige til dig

• #2   5. okt 2008 Hejsa

Vi har Persere og synes det er en dejlig race.. Vi havde først en hunkat i vores lejlighed og nu efter vi er flyttet i hus har vi købt en mere:-) Det er en meget rolig race og de har et fantastisk sind:-) Men man skal jo kunne lide deres specielle udsende:-) Vi har jo både en hun og en han, og ved ikke hvad de skal vælge, men vores hun kat er den mest kælende men tror nu det hænger sammen med at vi havde hende alene det første år:-)

Mvh. Heidi

• #3   5. okt 2008 Jeg kan varmt anbefalde en huskat, de findes i flere størrelser og med meget forskelligt temperament smiley

• #4   5. okt 2008 Så længe de ikke er vant til at rende frit ude, så kan de fleste katte sagtens bo i lejlighed. Hvis du kun vil have én kat, foreslår jeg en voksen kat - prøv at se på www.vildkat.dk, en side for voksne neutraliserede katte, der søger nyt hjem.

• #5   5. okt 2008 vi har nu også en der har været vandt til at løbe frit rundt der lever i bedste velgående i en lejlighed uden mulighed for at komme ud

• #6   5. okt 2008 da jeg også startet med at kigge efter hvilken race det passet bedst til mig, låntet jeg en masse bøger også gik jeg ellers bare i gang med at vælge og der vil altid være flere racer som synes om men til sidst så finder man den race man gerne vil ha jeg stod i mellen to racer til sidst og så fandt jeg ud af hvilken der var mig. og man finder ud af at der er meget forskel på racerne end man måske lige tror.

helt og lykke er spændt på at se hvilken race du vægler

Kommentér på:
Hvilken kat?

Annonce