{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ifö cera fyldes langsomt+skyller ujævnt i kumme 1.300 kr.
  • Tilslutning af strøm/v flytbare vægge 1.200 kr.
  • Ophæng af billeder og en stor side skærm til en bil 450 kr.
  • hænge en hattehylde. En skrue knækkede under installationen. Har brug for hjælp til at fjerne den knækkede skrue og hænge hattehylden op 450 kr.
  • Knallert 45, forhjul/bremse reperation, inden 11:30 1.592 kr.
  • Damprensning af sofaer 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  til alle med ude katte :o)
  • #1   30. sep 2008 smart smiley har du et link?

• #2   30. sep 2008 Selvfølgelig bliver man urolig når ens kat er væk. Selvom jeg har hegnet haven ind sker det at en af dem smutter ud (sidste gang havde et regnskyl skyllet jorden væk i et hjørne så der kom et lille hul under hegnet som kattene hurtigt fandt) og jeg har ikke et roligt øjeblik før den er hjemme igen. Dels fordi jeg er bange for at den bliver kørt ned men også hvis den ved et uheld skulle blive lukket inde i et udhus eller garage.

• #4   30. sep 2008 Ja, det er ikke noget jeg nogensinde kommer til at bruge.

Det koster 4600, kr og det skal i et halsbånd.

Jeg har pt 22 katte, så gang lige det med 4600.

Det er over 100.000 for at mærke mine katte.

Så er der det med at de skal have et halsbånd på, det behager mig ikke, for så kan de hænge fast alle mulige steder.

Eller alternativt, kommer de ud af halsbåndet, og så er det jo ligemeget, for så kan jeg finde halsbåndet, men ikke katten.

Så alt i alt.

Nejtak fra mig.

men mine katte har heller aldrig været væk, de ved godt de skal komme ind om aftenen og vise sig for mor, og igen om morgenen, ellerws render mor nemlig ude og kalder, og det gider de ikke have, for så skræmmer jeg musene væk.

Hilsen Dorte og de 22 nussemisser.

• #6   30. sep 2008 Bare vent, det er et spørgsmål om tid før den alm chip også vil ku spores over sateliter.

Jeg har sporing i mine biler og selve chippen der står for sporingen er ikke ret stor, det er systemet til at holde den online der er "stor"

Så kommer problemet - hvordan holder man batteriniveau på en chip i et dyr. Tja allerede nu oplades armbåndure af de bevægelser personen med uret har på. At overføre dette tror jeg ganske simpelt teknologien langsomt indhenter. Men det blir nok ikke til priser for hobbyfolket smiley

• #7   30. sep 2008 nu er det jo svenske kr. og det vare nok ikke længe inden de er billigere :o)

• #8   1. okt 2008 Jeg synes faktisk det er helt vildt smart.. Gad aldrig selv bruge penge på det, i og med at jeg ikke har, aldrig har haft, og aldrig vil få udekatte..
    Men fed ide.. Kan godt forestille mig hvor ulykkelig jeg ville være hvis en af mine var væk, og så ville jeg synes det var fedt at kunne "slå det op" på nettet..

Kommentér på:
til alle med ude katte :o)

Annonce