334 visninger
|
Oprettet:
til alle med ude katte :o) {{forumTopicSubject}}
som nogen gange tænker hvor er h*n henne de har måske været væk længere end de plejer osv.
nu kan man i sverige købe enchip ting og sætte i halsbåndet, og så kan man via sin mobil gå ind i et prgram og så viser den altid hvor din kat er :o)
jun 2006
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 4 Emner: 21 Svar: 377
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.028
okt 2006
Følger: 19 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 111 Svar: 642
mar 2007
Følger: 33 Følgere: 31 Emner: 30 Svar: 393
Det koster 4600, kr og det skal i et halsbånd.
Jeg har pt 22 katte, så gang lige det med 4600.
Det er over 100.000 for at mærke mine katte.
Så er der det med at de skal have et halsbånd på, det behager mig ikke, for så kan de hænge fast alle mulige steder.
Eller alternativt, kommer de ud af halsbåndet, og så er det jo ligemeget, for så kan jeg finde halsbåndet, men ikke katten.
Så alt i alt.
Nejtak fra mig.
men mine katte har heller aldrig været væk, de ved godt de skal komme ind om aftenen og vise sig for mor, og igen om morgenen, ellerws render mor nemlig ude og kalder, og det gider de ikke have, for så skræmmer jeg musene væk.
Hilsen Dorte og de 22 nussemisser.
okt 2004
Følger: 8 Følgere: 9 Katte: 3 Emner: 20 Svar: 196
Jeg har sporing i mine biler og selve chippen der står for sporingen er ikke ret stor, det er systemet til at holde den online der er "stor"
Så kommer problemet - hvordan holder man batteriniveau på en chip i et dyr. Tja allerede nu oplades armbåndure af de bevægelser personen med uret har på. At overføre dette tror jeg ganske simpelt teknologien langsomt indhenter. Men det blir nok ikke til priser for hobbyfolket
okt 2006
Følger: 19 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 111 Svar: 642
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 187 Svar: 1.885
Men fed ide.. Kan godt forestille mig hvor ulykkelig jeg ville være hvis en af mine var væk, og så ville jeg synes det var fedt at kunne "slå det op" på nettet..
til alle med ude katte :o)