{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
615 visninger | Oprettet:

Til alle med kat {{forumTopicSubject}}

Jeg har lavet en blog, hvor jeg løbende vil komme med råd og små tips til katteejere samt fortælle om kattens adfærd.

Det er mit håb på sigt at kunne skrive nogle mere brugabre bøger om kattens adfærd end de der er på det danske marked i dag, men lige nu er det skoletid:-)

I denne weekend deltager jeg på et praktisk kursus i træning af katte ved MAjken Lysholm Steen og jeg glæder mgi som et lille barn:-) Der vil komme tips til træning på bloggen også.

Smut ind og læs, hvis I har kat og vil vide mere. Siden opdateres løbende. Pt er der ikke mange indlæg, men de kommer:-)
www.kattene.blogspot.com

MVH Helle

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vask af lejlighed 1.700 kr.
  • Ordnet døre 1.000 kr.
  • Rådgivning om TV 1.000 kr.
  • Opsætning af lampe. 802 kr.
  • Utæt vandrør inde i gipsvæg 1.140 kr.
  • Fix bathroom sink drainage pipe 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til alle med kat
  • #1   30. maj 2008 Årh, hvor en god idé. Super spændende. Jeg kunne måske godt tænke mig en artikkel /blogindlæg omkring klikkertræning, som giver det mest grundlæggende. Det er nemt nok at spørge på dette her fora, men sommetider forsvinder indlæggende desværre.

• #3   30. maj 2008 Jeg har faktisk skrevet en anden bog også. En katteslaves bekendelser - håndbog i at overleve med kat i huset.

Som titlen antyder er der nok at grine af:-) Jeg vil poste dele af den løbende på siden også.

Skal nok skrive om klikkertræningen. Måske jeg kan lægge min katteeksamen med Don Nemo ind også. Det vil jeg undersøge, hvordan , man gør.

MVH

• #4   30. maj 2008 Super fin side - rigtig godt intiativ smiley

• #5   30. maj 2008 Var lige inde og søge på "en katteslaves bekendelser", fandt kun "alt det du ønsker dig", - er den ikke udgivet endnu??, - ville jeg gerne købe!

• #6   30. maj 2008 "En katteslaves bekendelser" lyder morsom - er den blevet udgivet? Den lyder som en bog, der kan og skal opdateres i det uendelige - så det er måske en webudgivelse?;-)

Din nye blog ser bestemt også spændende ud!

• #7   30. maj 2008 Jeg har indtil videre sendt den til tre forlag og fået den retur tre gange:-)
    Men jeg sender den snart igen til andre. Alternativt udgiver jeg den på nettet:-)

Alt det du ønsker dig er i en anden genre (normalt skriver jeg gys:-))

Og her er der også mere på vej, samt en bog om katte og hunde skæbner og de ejere, der forsøger at give genbrugsdyr en ny chance. De sidstnævnte er jeg først ved at skriev.

Mit arbejde (det jeg får løn for haha) tager for meget af min fritid:-)
    Men skal nok melde ud, når det er der. Om et års tid, vil jeg tro mht bøgerne

• #8   30. maj 2008 Rigtig godt initiativ. Glæder mig til, at læse det:)

Kommentér på:
Til alle med kat

Annonce