Til alle med kat {{forumTopicSubject}}
Jeg har lavet en blog, hvor jeg løbende vil komme med råd og små tips til katteejere samt fortælle om kattens adfærd.
Det er mit håb på sigt at kunne skrive nogle mere brugabre bøger om kattens adfærd end de der er på det danske marked i dag, men lige nu er det skoletid:-)
I denne weekend deltager jeg på et praktisk kursus i træning af katte ved MAjken Lysholm Steen og jeg glæder mgi som et lille barn:-) Der vil komme tips til træning på bloggen også.
Smut ind og læs, hvis I har kat og vil vide mere. Siden opdateres løbende. Pt er der ikke mange indlæg, men de kommer:-)
www.kattene.blogspot.com
MVH Helle
apr 2008
Følger: 15 Følgere: 14 Emner: 14 Svar: 786
dec 2007
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 8 Emner: 115 Svar: 363
Som titlen antyder er der nok at grine af:-) Jeg vil poste dele af den løbende på siden også.
Skal nok skrive om klikkertræningen. Måske jeg kan lægge min katteeksamen med Don Nemo ind også. Det vil jeg undersøge, hvordan , man gør.
MVH
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 17 Svar: 256
apr 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 5 Emner: 50 Svar: 154
dec 2004
Følger: 244 Følgere: 203 Katte: 17 Annoncer: 1 Emner: 69 Svar: 3.128
Din nye blog ser bestemt også spændende ud!
dec 2007
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 8 Emner: 115 Svar: 363
Men jeg sender den snart igen til andre. Alternativt udgiver jeg den på nettet:-)
Alt det du ønsker dig er i en anden genre (normalt skriver jeg gys:-))
Og her er der også mere på vej, samt en bog om katte og hunde skæbner og de ejere, der forsøger at give genbrugsdyr en ny chance. De sidstnævnte er jeg først ved at skriev.
Mit arbejde (det jeg får løn for haha) tager for meget af min fritid:-)
Men skal nok melde ud, når det er der. Om et års tid, vil jeg tro mht bøgerne
apr 2008
Følger: 90 Følgere: 84 Katte: 9 Emner: 81 Svar: 7.349
Til alle med kat