{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
831 visninger | Oprettet:

Royal Canin???? {{forumTopicSubject}}

Nu ved jeg ikke om jeg ser spøgelser men ønsker jo kun det bedste for min kat.
Jeg køber Royal Canin til hende og eftersom det er en Maine coon jeg har har jeg jo købt foder som er til Maine coon katte.
Men forleder kastede Nala op 2 gange men hun virkede ikke syg eller noget og det så heller ikke ud som en hårbold, så jeg tænkte at jeg ville tage hende til dyrlæge hvis hun gjorde det igen, men det gjorde hun heldigvis ikke og hun har det stadigvæk godt...

Men så kommer spørgsmålet....

Jeg har hørt at Royal Canin kan få kattte til at kaste op....

Er der nogen der ved om det er rigtigt...??

Er der nogen der har brugt Royal Canin og katten så har kastede op og så skiftet og så har katten ikke kastede op mere???

Som sagt så kan det godt ske at jeg er lidt pylleret når det kommer til min kat, men elsker Nala over alt på jorden og vil hende kun det bedste..... smiler

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Royal Canin????
  • #1   11. sep 2008 Har hørt det før. Nogle kaster op af RC og andre af Hills.

Prøv evt at skifte til Hills og se hva der sker.

• #2   11. sep 2008 Jeg har LATID bruge RC og har ingen problemer haft...
    Det eneste mine kaster op af er Hairball controll så det får de ikke!!!

• #3   11. sep 2008 oki det havde jeg så ikke hørt. Men Misya kaster også op nogen gange. Nogen gange er det en hårbolle og andre gange er der ikke noget.
    Giver dem også RC.

Troed faktisk det var normalt for langhårskatte at kaste op indimellem..
    Men det lyder ikke til det behøves??
    For det er da synd for hende. Hvis vi kan undgå det ved at skifte foder så skal det da prøves. Men hills synes jeg ikke er godt..
    Nu skal det også siges at hun har 5 killinger hun vasker og vasker..

• #4   11. sep 2008 min ene hunkat har også tendenser til og kaste op , men for det meste er det fordi hun er forslugen , hun er meget mad glad .

jeg har afprøvet forskelige fodertyper og kan tydeligt se hva hun ikke kan tåle og kan tåle så hvis det kun er en gang imellem så tror jeg ikke det er foderet .

vores for selv rc plus noget foder fra pet holistic som ikke er tilsat tilsætnings stoffer mm .

• #5   11. sep 2008 Min tidligere hankat fik RC og der var overhovedet ingen problemer med det smiley Vil tro at det er forskelligt fra kat til kat hva de kan tåle og ikke kan ligesom med os mennesker.
    De killinger jeg har får Specific hvilket er et rigtig godt fodder som de er glade for.

• #6   11. sep 2008 mine har heller aldrig kastet op af det. men prøv og skift til hill's det er ligeså godt smiley

• #7   11. sep 2008 christina n. hvorfor kan du ikke lide Hill's

• #8   11. sep 2008 GLEM ROYAL CANIN... min Attika som osse er maile coon gjorde det samme som din misser kastede op og fik tynd mave... Min opdrættet Piilcoons ringede jeg til hun sagde at de flste opdrættere var gået væk fra RC.

Efter vi skiftede sidste år holdte hun helt op mde det... så skift endelig til et andet mærke.... Så får hun det godt igen....'

• #9   11. sep 2008 Mine kastede også meget op af RC. Skiftede til Arden Grange og de holdt op med at kaste op (og fik pænere pels)

• #10   12. sep 2008 Heldigt... så .-D Det var osse bare for at sige at hvis de begynder på det... så ved du grunden .-))))

Kommentér på:
Royal Canin????

Annonce