{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hunkat og p-piller
  • #1   9. sep 2008 Hvis du ikke vil have killinger, kan det klart bedst betale sig for din kats helbred at få hende steriliseret hurtigst muligt. P-piller er noget fanden har skabt, da de er kræftfremkaldende ved længere tids brug.

• #2   9. sep 2008 okay det var jeg slet ikke klar over!

ved du hvad det ca koster at få den ordnet?

• #3   9. sep 2008 Det kommer lidt an på dyrlægen - ring rundt og spørg.

• #4   9. sep 2008 De penge, du betaler én gang for alle for at få din hunkat neutraliseret nu, sparer du på sigt både i p-piller og til senere operation, da brug af p-piller som sagt ofte giver kræft.

PS: Husk at få hende øremærket (og registreret) ved samme lejlighed!

• #5   9. sep 2008 ville os sige du heller skal få hende neutraliseret da de kan få kræft af p-piller.
    det gavner kun katten at få hende neutraliseret.

• #6   9. sep 2008 PS: Og regn ikke med at operation af kræftknuder i mælkekirtler vil gå godt. Det skide kræft har det med at brede sig smiley

• #7   9. sep 2008 Nå, før mit PS havde jeg skrevet et indlæg, som er blevet slettet af MOD.

Jeg fortalte om mine særdeles dårlige erfaringer med p-piller til hunkatte (kræftknuder i mælkekirtlerne). I samme indlæg anbefalede jeg neutralisation og fandt det i den forbindelse hensigtsmæssigt at advare mod en bestemt dyrlæge. Men det mås man åbenbart ikke. Så jeg må nøjes med at bede alle katteejere om at tjekke dyrlægens navn på nettet, inden de bestiller tid til deres dyr. Dyrene skulle jo nødigt falde i kløerne på Dr Dyredød (det må man nok godt skrive smiley )

• #8   9. sep 2008 Jeg forstår ikke, dit indlæg blev slettet af den nævnte årsag, eftersom dyrlægen har fået flere domme, har været nævnt adskillige gange i dagspressen og vist på TV.

Altså er h*n en offentligt kendt person, og sådanne må man vel godt henvise til.

Må man så heller ikke nævne f.eks. vores politikere ved navn samt deres handlinger - og i det hele taget diskutere politik herinde?

Kommentér på:
hunkat og p-piller

Annonce