635 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Det er for"
Er det farlig for kattene?
https://ilva.dk/kreative-diy/diy-pynt-haven-med-popcorn-graes/ det ser smart ud men hvad med kattene? er det giftigt for kattene? har siddet og googlet men finder ikke rigtig nogen svar
https://ilva.dk/kreative-diy/diy-pynt-haven-med-popcorn-graes/ det ser smart ud men hvad med kattene? er det giftigt for kattene? har siddet og googlet men finder ikke rigtig nogen svar
Skrevet af: anja n - 6. jun 2023
Er det for koldt?
Hej folkens! Jeg har en ung hunkat på 9 måneder som rigtig gerne vil ud, men jeg personligt synes det er lidt for koldt. Hun er vant til at komme ud et par gange om ugen når vejret er ok, så jeg v...
Hej folkens! Jeg har en ung hunkat på 9 måneder som rigtig gerne vil ud, men jeg personligt synes det er lidt for koldt. Hun er vant til at komme ud et par gange om ugen når vejret er ok, så jeg v...
Skrevet af: N.A. - 1. okt 2013
Spar penge på din forsikring
jun 2020
Følger: 1 Følgere: 31 Katte: 3 Emner: 14 Svar: 104
Her synes vi også, at det er alt for varmt.
Amigo forstår dog at finde de gode steder i skyggen
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.967
men vi ligger da på 28 grader nu, så det er lidt for varmt
forsøger at lave skygge for kattene i løbegården.
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.218
Lucas har lagt med kolde klude............
Freddie bevæger sig i meget langsomt tempo og Andersen har lagt flad på mit trægulv det meste af dagen.
Det er godtnok varmt!!
sep 2018
Følger: 1 Følgere: 345 Katte: 1 Emner: 74 Svar: 1.425
Idag er det også varmt, og Tinka har netop smidt sig i skyggen ved krukkerne på terrassen
... håber Elvis har fundet hjem igen
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.218
Jo da!
Elvis blev indfanget efter et par timer hvor han lige havde kigget ind i haven et par gange.. Hver gang jeg rørte på mig løb han - bandit
sep 2018
Følger: 1 Følgere: 345 Katte: 1 Emner: 74 Svar: 1.425
For pokker da, den Elvis
Det er for varmt