537 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

pernille g
pernille g
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 12

Er min kat gravid?? Er min kat gravid??

Vorse kat har længe ikke ville tage på , ved iikke hvorfor, meen nu har hun en kæmpe RUND mave hun har ik taget på sådan som almindeligt, for hun er stadig tynd omkring hofter osv. men denne her store runde mave hehe, den er ikk normal, hun er også hævet omkring patterne, og hvis jeg stykker på dem kommer der sån noget hvidt noget ud, ikke flydende som mælk det er sån lidt hård??

Håber nogen kan hjælpe.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er min kat gravid??
  • pernille g
    pernille g Tilmeldt:
    jul 2008

#1   18. aug 2008 Åhh nej dog:D men alligevel jubii.

• #2   18. aug 2008 Er det den lille kat du har til salg der er drægtig??

• #3   18. aug 2008 Og hvis hun er drægtig skal hun have killingefoder...Enten Hill's eller Royal canin

• pernille g
    pernille g Tilmeldt:
    jul 2008

#4   18. aug 2008 Okey, skal jeg så bare skifte foder nu?? ja hun er til salg, men ikke hvis hun skal ha killinger selvf(:

ved ik om hun er, synes bar det virker sån på de tegn hun giver mig.

• pernille g
    pernille g Tilmeldt:
    jul 2008

#5   18. aug 2008 Hva for noget foder er bedst??

• #6   18. aug 2008 Ja nu nu, hun er ved at være nogenlunde langt henne hvis hendes mave er så stor smiley Foder hende med Hill's kitten eller Royal canin kitten, babycat eller queen som er til drægtige. (Jeg ville vælge hills, har haft gode erfaringer med det) Kan du se hvilken farve hende brystvorter har?

• #7   18. aug 2008 Hvis hun har lagt mælk ned på nuværende tidspunkt, må du påregne hun føder indenfor de næste 48-56 timer.

Kan du ikke mærke killingerne bevæge sig ?

• pernille g
    pernille g Tilmeldt:
    jul 2008

#8   18. aug 2008 Okey mange tak(: vil jeg smutte ned og købe imorgen tidligt. ja hendes bryster er sån lidt hudfarvet men også meget lyser ind de plejer og være(: men tænkte på er det ik tidligt hun er blevet drægtig? hun er er cirka et år og 3 måneder?

• #9   18. aug 2008 Hendes brystvorter burde være lyserøde ikke hudfarvet..Hmm.. Kan du mærke liv i hendes mave?

• pernille g
    pernille g Tilmeldt:
    jul 2008

#10   18. aug 2008 Nej, men kan lide og trykke på hende:/ men det er ikke mælk den er lidt for hårdt til og være mælk(:

• #11   18. aug 2008 Det kommer meget an på katten, men nej det er ikke for tidligt. Det er mere bekymrende at hun er undervægtig og tynd...

• pernille g
    pernille g Tilmeldt:
    jul 2008

#12   18. aug 2008 de er også lyserøde vidste bare ik hvordan jeeg skulle beskrive(:

• #13   18. aug 2008 Hmm... Jeg må nu indrømme jeg synes det ville være smartest du tog hende med til en dyrlæge. For noget af det lyder som om hun er drægtig og noget ikke. Hvis hun ikke er lyder maven som om noget er galt... Et tjek hos en dyrlæge er mit bedste råd. Og ligemeget havd en god omgang killingefoder af de gode lidt dyre mærker (Hill's og Royal canin, de kan købes hos dyrlægen eller hos f.eks petworld maxi zoo og lignende supermarkeder for dyr.) hvis hun ikke rigtig kan tage på...l

Kommentér på:
Er min kat gravid??

Annonce