{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
720 visninger | Oprettet:

hvorfor gør de det? (Laver udenfor bakken) {{forumTopicSubject}}

ja i går lukkede vi ud til kattenes løbegård for lige at gøre rent, da de er begyndt at lave pølser og tisse overalt bare ikke i bakken udenfor. men da vi så lukkede og har haft lukket natten over, så har de tisset og skidt overalt i det rum som kattebakken står i :S???

hvorfor gør de det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvorfor gør de det? (Laver udenfor bakken)
  • #1   15. aug 2008 Deler de en bakke? For det kan være problemet... Man ser nogle gange at katte får den idé at de ikke længere vil dele bakke. Så løsningen kan være at anskaffe sig to bakker!

• #2   15. aug 2008 Det kan også være hvis det er en lukket kasse at de føler sig fangne og derfor ikke bryder sig om den. Der kan faktisk komme til at lugte temmelig stramt inde i sådan en kasse når de begynder at rode i gruset. Så hvis det er en lukket bakke kan det være løsningen at tage toppen af, det har jeg gjort på min og mine katte bruger den flittigt nu hvor de før valgte at bruge de 2 andre åbne bakker jeg havde.

• #3   15. aug 2008 jamen jeg har en af hver og de PLEJEDE at lave puha i den ene og tis i den åbne. synes bare det er mærkeligt at de er begyndt på det.

de tisser også i vores vasketøj hvis de ser deres snit til det og i dynen hvis den ligger på gulvet. øv det er altså træls

• #5   15. aug 2008 det kattegrus vi har har vi altid haft. :S

ja den ene er fertil !

• #6   15. aug 2008 en fertil hankat strinter for at afmærke territorium.
    Ksstration vil muligvis og højst sandsynligt hjælpe efter noget tid, og hormonerne er dæmpet smiley
    Hvor gammel er han/hun?

Det kan også være i protest over et eller andet de prøver at fortælle dig?
    -Smerte, sygdom, som man ikke lige ummidelbart kan se.
    -har du ikke været meget hjemme det sidste stykke tid? -det kan være de savner dig/omsorg.
    -stress i et eller andet omfang?

• #7   15. aug 2008 har både vært meget hjemme osv.
    det er dem alle der gør det ikke kun en af dem. min fertile hankat er fra dec.

• #8   16. aug 2008
    Få ham kastreret hurtigst muligt.

Kommentér på:
hvorfor gør de det? (Laver udenfor bakken)

Annonce