{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
902 visninger | Oprettet:

Hvorfor gør de det..?? {{forumTopicSubject}}

nu er vores killinger som vi fik for 14 dage siden, rigtig faldet til..de følger os overalt.. og har så meget gang i den, både med os og skam også med hinanden..det er bare herligt, at se på dem..

men når vi sidder i sofaen, og de vil ligge ved os..har de en tildens for at ligge nærmest helt oppe i vores hoveder.. det er da sød.. men kom til at tænke på, hvorfor de tiltrukket af at ligge så tæt oppe ved hovedet?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor gør de det..??
  • #1   27. feb 2013 er ikke hel sikker på hvorfor men mine ville også gerne op og ligge ved min hals.
    De elskede så også at lege i mit hår, jeg ved at når killinger "ælter" hår på mennesker så er det fordi de mindes deres diening hos deres mor hvor de ville ælte hendes mave for at få mælken ud.
    Når de ælter menneskers hår minder det dem om deres mors pels smiley

Min elskede bare at ligge halvt op ad min skulder smiley

profilbillede
  • #2   27. feb 2013 ja det er lige præcis sådan de ligger...

• #4   27. feb 2013 hehe ja det kan godt være at de kan lide at hører vores hjerterytme smiley det ville de jo også være vandt til når de puttede med deres mor. Den rødstribede laban der kommer stadig op i sengen og vil lægge ved mit hoved så han kan lege med mit hår ^^ hvis jeg sidder i en sofa vil han gerne lægge sig rundt om halsen på mig som en nakkepude. så kan man se hvad jeg laver og nusse mit hår smiley
    Han ville gerne lægge sig på min mave eller brystkasse når jeg sover men det har jeg lært ham ikke at gøre for jeg føler jeg drukner :S ikke så rart at vågne fordi man ikke kan få vejret.

• #5   27. feb 2013 Jeg kan ikke svare på hvorfor de gør det. Feline gjorde det også. Men hun voksede fra det.

Så nyd det:)

• #6   27. feb 2013 he det gør vi skam også... det er da så hyggeligt..

• #7   27. feb 2013 Jeg tror det er meget normalt min ungkat på nu 10 mdr. hun gjore det også meget da hun var mindre, og fra tid til anden gør hun det stadig, men ikke så ofte som før...

Jeg tror som Lotte siger det kan have noget med hjerterytmen at gøre, men kan også lot være at det er fordi så ved katten at den har din fulde opmærksomhed, jeg mener det er jo svært at overse en kat der ligger lige under næsen på en smiley

• #8   27. feb 2013 Sådan lå Kato også på mig da han var lille - og til tider stadigvæk smiley Tror også det har noget med tryghed at gøre smiley

• #9   27. feb 2013 Mine gjorde det også rigtig meget da de var mindre.. Nu er de 7-8 måneder og stort set vokset fra det.. Tror bare det er killinge-varme-tryghed de mangler.. Det er jo hårdt at komme væk fra mor og man er jo varmest ved brystet, så der er det sikkert mest hyggeligt at ligge..

• #10   27. feb 2013 Min første nat med min kat vågnede fordi jeg var bange for at jeg havde mast hende , fordi hun lå helt tæt op ved mit hoved

Tror bare det er en killingeting:b

• #11   28. feb 2013 Første gang jeg mødte Bruno og Bjarne, var de 4-5 mdr. gamle :-). Jeg var dengang frivillig for internatet og skulle blot besøge dem i deres nye hjem. De kravlede helt op i hovedet på mig, snusede til mit ansigt, og kiggede mig dybt ind i øjnene, og vaskede mine øjenbryn. Og mit hjerte smeltede. smiley

Hehe, måske meningen med den søgen op til menneskers hoveder er, at smelte menneskers hjerter... ;-D

Kommentér på:
Hvorfor gør de det..??

Annonce