Øvvvvvvvvvvvv min bil er dårlig {{forumTopicSubject}}
+0(&/(/(()&&% Hvorfor sker sådanne noget altid på en fredag hvor værkstederne er lukket i weekenden....
Hentede min mand i lufthavnen og bemærkede på vejen hjem at batterilampen lyste....spurget ham så om det var normalt hvilket det jo selvfølgelig ikke var, så vi skyndte os til Grenåbilhus hvor de har Audi værksted.
Desværre var det ikke kun batteriet det var galt med men generatoren og der fandtes ikke en ny generator i hele danmark der passer til min bil....
Nu skal en elektromekaniker så se om han kan reparere den gamle, men vi ved det ikke....øv øvøvøøvvvøvøvø
Har heldigvis lånt en reservebil mens den anden er på værksted...
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.280
men ja det er trælst at undvære sin bil, men det er da godt at du har fået en låner
nov 2007
Følger: 20 Følgere: 18 Katte: 3 Emner: 97 Svar: 1.339
feb 2006
men uanset hvad burde i ku ha en ny generator allerede på tirsdag
nov 2007
Jeg er skam også utrolig glad for min bil og har forbudt min mand og bytte den til noget andet....en uvane han har hvis han pludselig ser noget der er interessant.....
Skulle også gerne sydpå igen Onsdag så det er ret irriterende...
feb 2006
samtiddig skal puteren i sån en audi nulstilles når der har været bøvl med det elektriske.
jeg har en ret stor viden om biler og ka osse skrue en del i dem, men efterhånden er der ikke meget man selv ka lave på nyere biler og selv på min egen bil giver jeg tit fortabt
nov 2007
mange af i danmárk. Derfor er det også svært at finde noget ved skrothandleren....gid det var så nemt...
Tigger det er helt rigtig hvad du siger...alt er jo elektronisk på sådanne en og hele motoren er meget compakt..
Øvvvvvvvvvvvv min bil er dårlig