{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
511 visninger | Oprettet:

Øvvvvvvvvvvvv min bil er dårlig {{forumTopicSubject}}

+0(&/(/(()&&% Hvorfor sker sådanne noget altid på en fredag hvor værkstederne er lukket i weekenden....

Hentede min mand i lufthavnen og bemærkede på vejen hjem at batterilampen lyste....spurget ham så om det var normalt hvilket det jo selvfølgelig ikke var, så vi skyndte os til Grenåbilhus hvor de har Audi værksted.

Desværre var det ikke kun batteriet det var galt med men generatoren og der fandtes ikke en ny generator i hele danmark der passer til min bil....

Nu skal en elektromekaniker så se om han kan reparere den gamle, men vi ved det ikke....øv øvøvøøvvvøvøvø

Har heldigvis lånt en reservebil mens den anden er på værksted...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øvvvvvvvvvvvv min bil er dårlig
  • #1   28. mar 2008 ka det virkelig passe, det skal da godt nok være en noget speciel audi for at der ikke ka findes en sådan nogen steds. og så vidt jeg lige ved så har vw-gruppen som jo osse ejer audi 24 timers service på alle dele i hele verden.
    men ja det er trælst at undvære sin bil, men det er da godt at du har fået en låner

• #2   28. mar 2008 Det er en Audi Allroad altså en 4wd som ligner en almindelig A6

• #3   28. mar 2008 den kender jeg godt, den model, dejlig dejlig vogn, men ja det er ikke en model der kører mange af her i lille danmark.
    men uanset hvad burde i ku ha en ny generator allerede på tirsdag

• #4   28. mar 2008 Det er rigtig Tigger men træls det skulle ske lige nu istedet for når vi var hjemme i Frankrig hvor vi har andre biler...

Jeg er skam også utrolig glad for min bil og har forbudt min mand og bytte den til noget andet....en uvane han har hvis han pludselig ser noget der er interessant.....

Skulle også gerne sydpå igen Onsdag så det er ret irriterende...

• #5   28. mar 2008 karina: sådan en generator til sådan en audi hænger ikke lige på træerne og det er heller ikke noget man bare lige gør på sådan en model, der er ikke meget plads at arbejde med og man skal både kunne komme under biler og lave noget ovenfra osse.
    samtiddig skal puteren i sån en audi nulstilles når der har været bøvl med det elektriske.
    jeg har en ret stor viden om biler og ka osse skrue en del i dem, men efterhånden er der ikke meget man selv ka lave på nyere biler og selv på min egen bil giver jeg tit fortabt

• #6   28. mar 2008 Karina...desværre ikke....da det er en model der ikke køre så
    mange af i danmárk. Derfor er det også svært at finde noget ved skrothandleren....gid det var så nemt...

Tigger det er helt rigtig hvad du siger...alt er jo elektronisk på sådanne en og hele motoren er meget compakt..

Kommentér på:
Øvvvvvvvvvvvv min bil er dårlig

Annonce