Katte hader!! {{forumTopicSubject}}
Jeg er så inderligt gal sur og ked af det...
Vi har jo 4 små misser og deres mor til at bo ude i vores garage, for der er varmt og lunt, men i går hvor vi kommer ud til dem med morgenmad er de bare væk og døren står lukket, hmmm.. Er ude og kalde på dem hele dagen hvor så mor missen kommer hjem men uden hendes børn, hun piver og vil ud hele tiden, jeg lukker hende ud og føler efter hende og finder de 4 misser med med noget ulækker avis i en papkasse inde i nogen busker langt nede af vejen. Nå mig få fat på de katte og hjem med dem igen de var jo godt sulten..
Her nu er jeg ude for at give dem morgenmad og NU ER DØREN FANDEME ÅBEN IGEN, jeg satte en rive op af døren så jeg kunne se om der var nogen der gik og åbene den. Og det er der jo siden vores rive er sat til side!!!
Har lige snakket med naboen og hhun siger at hun har mistede hendes to katte i løbet af et års tid og hun har på fornemmelesen at der er nogen som fanger dem..
Men jeg har kigget over alt og vores misser er bare væk igen.. JEg har virkelig lyst til at sætte papir op alle steder med den såkaldte katte hader der går omkriing..
Bare lige lidt morgen gylle fra mig!!!
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Katte: 3 Emner: 47 Svar: 489
apr 2008
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 12 Svar: 12
Men jeg håber endnu mere jeg finder ud af hvem det er og synes det er uhyggelig at der er fremme mennesker inde i min have om natten..
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 3 Emner: 108 Svar: 686
jul 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Emner: 19 Svar: 699
Katte hader!!