{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
272 visninger | Oprettet:

Hader når...... {{forumTopicSubject}}

folk skriver "Stem på min kat!"
Så er det sku ikke en fair udfordring. Jeg må ærlig indrømme at så afviser jeg udfordringen, og det har ikke noget med katten at gøre, men ejeren.

Har lige afvist en udfordring, fordi personen skrev det, men katten fik en høj for jeg synes det var en skøn kat.

Hvorfor skriver man sådan noget? Er det ikke lige meget om man taber eller vinder, bare katten er med? Det her er et galleri, og vi er her for at vise vores smukke katte og ikke for at vinde en udfordring.
Hvad siger i ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hader når......
  • #1   25. nov 2005 Det er jo den standart tekst der står ved udfordringerne når man sender dem. Nogle af de nyere bruger ved måske slet ikke man kan skrive sin egen tekst... og andre gider måske ikke... jeg har det sådan at ser jeg den tekst så stemmer jeg altid på den anden kat smiley Men jeg afviser ikke en kommende udfordring på grund af det, men finder i stedet på noget skægt der passer lidt ind smiley

• #2   25. nov 2005 Enig Nan - m.h.t. at stemme i andres udfordringer, så kan det der byttekøbmand irriterrer mig! jeg synes det er fint, man hører om man skal stemme i hinandens udfordringer, for at få lidt gang i udfordringerne - men ikke at man stemmer på hinandens kat!!! Det skal jo være en fair udfordring smiley

• #3   25. nov 2005 Nå ja......det må i sku undskylde. Har lige sendt personen en ny udfordring......brug hjernen Runa. Har lige haft en (ubehagelig) samtale med bankdamen så jeg er ikke lige mig selv.

• #4   25. nov 2005 i starten trode jeg at det var der hvor der står beskeden..
    men har fundet ud af det nu!!!

Kommentér på:
Hader når......

Annonce