{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skifte navn???
  • #1   9. jul 2008 Hvis han ikke virker til at vide det er hans navn, tror jeg stadig du kan nå at skifte:) Nu har jeg været inde og kigge på ham, i mine øjne ligner han en Anthon, Asland eller bøllemis:)

• #2   9. jul 2008 Min ene kat reagerer på sit navn, den anden kunne jeg for den sags skyld stå og kalde dumme kat, og det ville være det samme for den:)

• #3   9. jul 2008 Da jeg fik mine exoer for et par måneder siden, hed de Kvik og Kenzo... ehhhh... lidt ucharmerende efter min mening, men jg brugte dem i starten indtil de faldt bedre til. Først blev Kvik til Anton... og det trives han fint med.. kommer når jeg kalder... Nu er jeg så småt begyndt at kalde Kenzo for Sofus.... og håber han vil trives med det..
    De andre jeg har ved udmærked godt, hvad de hedder og kommer når jeg kalder...

• #4   9. jul 2008 Det er langt fra alle katte der reagere på sit navn smiley

Min kat hedder Rottweiler, det lystre ham ikke altid på, det er somregl kun når han er løbet ind til Kisser og jeg siger hans navn hårdt at han fatter det er ham der bliver snakket til *g*

Det samme med Misling som han også bliver kaldt, han kan dog dreje hovedet når man siger hans navn, men det går han også om jeg kalder på min hund eller min kæreste smiley

Det eneste det er 100 på han reagere på er lyden af hans madskål der bliver åbnet og/eller lyden af mad i en madskål smiley

• #5   9. jul 2008 haha helt enig med T.J hvis jeg ikke kan finde min den tykke, så åbner jeg bare snack skuffen og der er Arthas:)

• #6   9. jul 2008 Hej hej.. Jeg sys han ligner en lille Chilli..:D

• #7   9. jul 2008 hvad med Tobias eller Mikkel

• #8   12. jul 2008 tusind tak for alle forslagene... kan ik rigtig finde ud a det... ku godt ligne en chili (men det hedder min venindes kat) og en aslan.. men så majestætisk ser han slet ik ud.. heh han er mere gangster typen smiley -g-
    flere forslag er velkomne...
    hva med Cuba måske ???

Kommentér på:
skifte navn???

Annonce