{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
896 visninger | Oprettet:

8 uger gamle killinger.. {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen ..

Nu er vores killinger 8 uger.. smiley

Tænkte på hvad vi skal give dem af vådfodder??
De har fået torskerogn blandet med A38, men det vil de
ikke have mere.. de får selvfølgelig også tørfodder..

Moderen får fra Whiskas - vi kan ikke rigtigt finde noget
bedre .. skal ungerne også have det? eller er der noget
bedre??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  8 uger gamle killinger..
  • #1   8. jul 2008 kogt fisk, kogt kylling, gerne med noget af kogevandet....råt oksekød

• #2   8. jul 2008 det skal helst være foder beregnet til killinger, da de har nogle andre ernæringskrav end voksne

• #3   8. jul 2008 kan man ikke få noget i nogle butikker?

• #4   8. jul 2008 jo der findes killinge-tørfoder af mange forskellige mærker. også vådfoder, men tørfoder er bedst for tænderne.

• #5   8. jul 2008 Jeg vil helt klart anbefale at i skifter over til et andet mærke .
    Såsom specific som jeg bruger eller RC (Royal canin) da det er bedre og katten bedre kan optage de næringstoffer der er deri . smiley
    Der er også andre gode mærker men det kan du søge om herinde smiley .
    Og det er også billigere i længden .
    Vi giver 130 for 2 kg og det holder i ca. 1-2 måneder til en hunkat.
    Og jeg ved at ved wiskas skal man have et vist antal vådfodderposer (hvs man bruger det) og de koster 4kr stykket der hvor jeg køber dem. Og det løber faktisk op i en del penge om måneden.
    Men det bestemmer i selvfølgelig helt selv smiley

• #6   8. jul 2008 Det er vist også noget med at deres afføring ikke lugter så slemt hvis de får kvalitetsfoder smiley Fionas pubæ lugter i hvert fald ikke rigtig (Men det har selvfølgelig også med gruset at gøre) smiley

• #7   9. jul 2008 Jeg vil bare lige fraråde dig at give din kat whiskas.. jeg gav min kat det til at starte med og hun blev så syg at vi måtte ha hende ned til dyrelægen.. som også frarådede mig at give hende det.. de har haft flere katte der bliver direkte syge af det foder.. også er der noget i som kan give katten kræft hvis de får det over længere tid.. Jeg skiftede til royal canin med det samme og en uge efter var hun tip top igen smiley

• #8   9. jul 2008 Vi bruger og royal canin tørfodder til killinger. .

mener bare vådfodder, har ikk set noget fra royalcanin?

• #9   10. jul 2008 det findes..... vådfoder både fra RC og hills og de andre gode mærker, feline porta 21 er bestemt også godt, detgiver jeg hvis der er en der skranter....

Kommentér på:
8 uger gamle killinger..

Annonce