Indekat - ud?? {{forumTopicSubject}}
Min Oscar på et år er indekat. Vi har ham ude i sele hver dag, og han elsker det. Han har været ude i sele hver dag i snart to mdr. nu. Vi bor i hus midt i byen og har ikke mulighed for at indhegne vores grund, men hvor gad jeg godt at han blev udekat, for jeg kan mærke på ham at det er der han trives bedst. Jeg har bare meget svært ved at slippe ham ud, fordi jeg simpelthen er så bange for at han bliver kørt ned.. og han er jo mors lille mis Han miaver meget og vil gerne ud hele tiden, så jeg overvejer det virkeligt. Hvad tror i? Han kender vores grund ud og ind nu. Vil han løbe langt væk? Er der nogen af jer, der har erfaringer med at lukke en indekat ud efter et år eller mere og så blive udekat?
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 17 Svar: 256
Den kat jeg har hos min far (hvor jeg bor nu) den er udekat, men har altid været det.. eller fra han var ca 5 måneder har han..
Han er en værre kylling, så han tør slet ikke gå så langt væk
hvis Oscar er kastereret, er det nok nemmere at holde ham hjemme.. elllers kan de vandre mange kilometer.. og måske komme til at gør en lille hunmis gravid Så hvis han ikke er det allerede, skal i nok ordne det
men han holder sig nok ikke på jeres grund, hvis der er fri adgang til andre haver også.. sådan tror jeg ikke de små pus tænker Og der er jo regler for at man skal holde dyr på egen grund
maj 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 34 Svar: 278
aug 2007
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 16
maj 2008
aug 2007
maj 2008
aug 2007