{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.206 visninger | Oprettet:

Indekat - ud?? {{forumTopicSubject}}

Min Oscar på et år er indekat. Vi har ham ude i sele hver dag, og han elsker det. Han har været ude i sele hver dag i snart to mdr. nu. Vi bor i hus midt i byen og har ikke mulighed for at indhegne vores grund, men hvor gad jeg godt at han blev udekat, for jeg kan mærke på ham at det er der han trives bedst. Jeg har bare meget svært ved at slippe ham ud, fordi jeg simpelthen er så bange for at han bliver kørt ned.. og han er jo mors lille mis smiley Han miaver meget og vil gerne ud hele tiden, så jeg overvejer det virkeligt. Hvad tror i? Han kender vores grund ud og ind nu. Vil han løbe langt væk? Er der nogen af jer, der har erfaringer med at lukke en indekat ud efter et år eller mere og så blive udekat?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indekat - ud??
  • #1   1. jul 2008 Altså, jeg ville ikke turde det smiley

Den kat jeg har hos min far (hvor jeg bor nu) den er udekat, men har altid været det.. eller fra han var ca 5 måneder har han..

Han er en værre kylling, så han tør slet ikke gå så langt væk smiley

hvis Oscar er kastereret, er det nok nemmere at holde ham hjemme.. elllers kan de vandre mange kilometer.. og måske komme til at gør en lille hunmis gravid smiley Så hvis han ikke er det allerede, skal i nok ordne det smiley

men han holder sig nok ikke på jeres grund, hvis der er fri adgang til andre haver også.. sådan tror jeg ikke de små pus tænker smiley Og der er jo regler for at man skal holde dyr på egen grund smiley

• #2   1. jul 2008 Han kan jo stadig ikke finde ud af det med trafik... Og så er der smittefarene... Tænk dig godt om. Så længe han har aktivering som indekat og i enda tager ham ud i sele har han det fint inde han har ikke brug for at komme ud.

• #3   1. jul 2008 tak for jeres henvendelser smiley Oskar er kastereret, glemte jeg at skrive før. Vil også helst holde ham inde, da jeg tit arbejder hjemme og har meget selskab i ham. Kan bare ikke lide når han miaver fem minutter af gangen af og til.

• #4   1. jul 2008 Der kan det hjælpe hvis du går tur med ham hver dag på ca. det samme tidspunkt. Så plejer de at kunne lære at det kun er der han kan komme ud smiley

• #5   1. jul 2008 ja det kunne være det hjalp. Har jeg faktisk aldrig tænkt på, men det vil jeg da absolut prøve.

• #6   1. jul 2008 Det hjalp med vores kastrat som ellers stod ved døren eller vindueerne hele tiden og kradsede og ville ud. Men da han forstod at det kun var der klokken fire oom eftermiddagen så efter en måned gik det fint igen smiley

• #7   1. jul 2008 Dejligt at høre, at det virker. Det vil jeg starte på allerede imorgen smiley

Kommentér på:
Indekat - ud??

Annonce