{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.380 visninger | Oprettet:

Min killing spiser ikke {{forumTopicSubject}}

Hej,
Min killing hverken spiser eller drikker. Jeg fik ham hjem i går ved 15 tiden. Han har kun været i kattebakken én gang, men mad og drikke rører han ikke.
Hans mad står sammen med min anden kats mad. Skal jeg flytte has mad væk drefra?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min killing spiser ikke
  • #2   22. jun 2008 Giv ham en chance for at vænne sig til sit nye hjem. Det er meget forskelligt fra kat til kat, hvornår de begynder at spise, når de er kommet til et nyt hjem!
    Da vi fik vores seneste kat - Nova hjem, gik der ca 1½ døgn inden hun begyndte at spise og drikke.
    Bare sørg for at der hele tiden er mad til ham - især om natten, for de første par dage er det nok det tidspunkt hvor han vil spise mest!

• #3   22. jun 2008 Jeg er glad for at høre at han lige skal have en tilvænningsperiode. Han får det samme foder som han fik ved opdrætteren. Han er fra februar 2008

• #4   22. jun 2008 Han får selvfølgelig killingefoder.

• #5   22. jun 2008 de første par dage spiste mine kun om natten..men det gik over og nu æder de hele tiden smiley

• #6   22. jun 2008 missemor...det er ike engang løgn*G*
    balder har helt skiftet navn faktisk, og hedder nu fedemis..det store madsvin smiley

• #7   22. jun 2008 Tak for jeres svar.

Men kan jeg godt lade hans mad stå sammen med min anden kats? Mn anden kat hvæste nemlig da han vile nærme sig vandskålen så nu er jeg bange for at han ikke tør drikke vandet i skålen.

• #8   22. jun 2008 Den anden er en stor killing som skal have killingefoder lidt endnu. De spiser det samme lidt endnu.

• #9   22. jun 2008 det er altid godt at have mad flere steder i huset. så prøv at stlle en lille skål af hans mad et andet sted. hvis han spiser der så skal du nok regne med at han skal have sit eget spisested indtil de bliver mere vant til hinandne derhjemme.

Kommentér på:
Min killing spiser ikke

Annonce