{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.231 visninger | Oprettet:

Killing spiser ikke? {{forumTopicSubject}}

Jeg har besøgt min veninde igår aftes... Hendes kat på lidt over et år har fået killinger, som nu er 4 uger gamle. I starten gav hun dem mælk osv, men nu vil hun overhovedet ikke have med dem at gøre. Hun slikker dem en gang imellem, men langt fra tit.
2 af killingerne er døde, og min veninde har selvfølgelig ringet til dyrlægen for at høre hvad hun skulle gøre, da det er første gang hun har kat/killinger. Han sagde at hun skulle give dem mad i en lille 'sprøjte' som hun også fik.
Men problemet er så at den ene killing slet ikke vil tage imod? Den vil ikke spise overhovedet, og den er bare så tynd så tynd. Den anden killing spiser fint og den ser sund og rask ud.
Hvad skal hun gøre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Killing spiser ikke?
  • #1   6. okt 2007 Og hvornår er killingerne gammel nok til at starte på at spise fast føde?

  • #6   6. okt 2007 Tak for svar alle sammen..
    Da jeg var hos hende igår, prøvede jeg at give dem lidt creme fraice med torskerogn i. De ville ikke spise det overhovedet, og prøvede også lidt på en finger først. Men killingerne er også meget små af deres alder, men igen, den ene er meget meget tynd. Det gjorde simpelthent ondt inden i mig da jeg så den smiley
    Men jeg vil prøve at råde hende til at tage dem til dyrlæge og få dem tjekket


Kommentér på:
Killing spiser ikke?

Annonce