{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.026 visninger | Oprettet:

Leon M
Leon M
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Killing mjaver hele tiden {{forumTopicSubject}}

Hej. Vi hentede vores hunkilling i går på 13 uger. Siden vi fik hende hjem har hun mjavet stort set konstant også hele natten. Hun er meget kælen og nysgærig og spinder også når hun kommer over til os. Hun ligger også oppe i vores seng. Hun spiser ikke rigtig noget og har ikke været i kattebakken endnu. Nogen der ved om det er kald på mor og søskende eller hvad det kan være ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Killing mjaver hele tiden
  • Leon M
    Leon M Tilmeldt:
    jul 2020

#2   20. jul 2020 Hvor lang tid skal man regne med ca at det varer. ? Ja maden sat vi frem med det samme

• #3   20. jul 2020 det går over igen
    det er fordelen ved killinger- de glemmer hurtigt.
    så i løbet af et par dage så vil det være helt normalt igen

har selv lige fået en killing for 1 uge siden. Men han er så kun6 uger (smidt af )
    i starten var han også meget pylleret. Men nu er det kun når han er meget træt, så kan han godt "snakke" meget,

prøv at tage noget kylling og skær i mindre bidder
    min er halt vild med kylling og nogle dage også tun. bare husk på at deres maver er ret små og de skal ikke overfoderes

• Leon M
    Leon M Tilmeldt:
    jul 2020

#4   20. jul 2020 Det vil jeg lige prøve. Hun har det med at knurre når man kæler hende , det lyder lidt som om hun spinder men alligevel ikke helt. Lyder nærmest som en mave der knurre ?

• #5   20. jul 2020 jeg syntes at nogle killinger/katte har deres egen måde at spinde på
    jeg har selv en voksen på 5 år som lyder mere som om at han snorker end at han spinder

hvis hun ellers virker glad og gerne vil nusse så tænker jeg at det er hendes måde at spinde på

• #6   21. jul 2020 Husk endelig også leg, det er en god måde at få kontakt på, brug ikke hænderne, men noget på stag og bolte.

• Leon M
    Leon M Tilmeldt:
    jul 2020

#7   21. jul 2020 Hun har vært stille i nat men er begyndt her til morgen at mjave konstant igen. Håber snart det går over. Hun bliver leget og kælet med tit og virker meget kælen

• #8   21. jul 2020 Husk også at nogle katte er meget snakkende. De kan føre hele samtaler med en
    Har selv flere af den slags. Deter hyggeligt når man væbner sig til det

• Leon M
    Leon M Tilmeldt:
    jul 2020

#9   21. jul 2020 Det er både korte og lange mjav hun kommer med

Kommentér på:
Killing mjaver hele tiden

Annonce