520 visninger
|
Oprettet:
Livet er dejligt :) {{forumTopicSubject}}
Med alt det Freddie har været igennem, så er det bare skønt når man ser sådan en smuk, glad, fræk kat der absolut ikke vil ind
God aften derude
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.967
Men det er rigtig dejligt at se at han har fået det godt igen
han ser ud til at have det godt
jan 2019
Følger: 63 Følgere: 270 Katte: 1 Emner: 73 Svar: 759
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.218
Freddie har det (7-9-13 - bank under bordet) rigtigt godt Han har fået en pæn pels igen og en okay appetit.
Det er vist 3 uger siden vi stoppede med Medrol og han har stadig pæne farver og god energi (altså efter Freddies normale aktivitetsniveau )
I aften har han hygget sig med insekter og så bliver man altså glad i låget, når han bogstavelig talt var døden nær i februar.
Han har ikke de store symptomer på diabetes, men han spiser også sit foder som han skal
Med andre ord:
Alt er godt
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.967
aug 2010
I dag har han været ude hele dagen og er først blevet lokket ind kl. 22
Næhh han går ikke langt, for der er både duer, solsorte og krager der skal tjekkes ud - nåeh ja, så også lige en arrig hund.....!
Godt at jeg havde en fridag, ellers havde nerverne siddet udenpå tøjet
Og sulten?
Ja det kan jeg love jer for - like in the good old days
Herhjemme er der nu en tid før AIHA og et liv efter
aug 2010
Vi talte om hele sygdomsforløbet, diverse op- og nedture og grimme diagnoser jeg skulle forholde mig til indtil det blev bevist at han hverken havde epilepsi eller tarmkræft. Diabetes troede hun heller ikke rigtigt på, men nu får han for en god ordens skyld diabetesfoder.
Det er sandsynligvis en slem infektion, der har slået hans immunforsvar helt ude af kurs og han anses for at være helbredt - og det var der ikke rigtigt nogen der troede på
Så nu skylder Freddie kage til hele dyrehospitalet
Livet er dejligt :)