Opdatering syg killing og blodprøver {{forumTopicSubject}}
Så fik vi de små mislinger testet og blodprøverne så rigtigt fine ud, ingen af dem har overhovedet haft kontakt med coronaen så det var dejligt. Lille Milos mave er lidt betændt og hans tårekanaler var skidt tilredt men de er nu renset og så skal jeg bare holde øje med dem og give ham nogle dråber...
Han har åbenbart haft en lidt kronisk mave-tarm-betændelse og betændelse i tårekanalen fra lille men det burde ordne sig nu. Iih hvor er jeg glad. Lige nu er de begge lidt trætte efter narkosen (Milo måtte i narkose pga øjnene og Diva som plejer at være fin ved dyrlægen havde set sig sur på ham i dag så det gik ikke med blodprøven uden narkose. Jeg er så lettet og glad. Mine små misser (de er som mine børn for mig) er raske og der er nu ingen hindring for at jeg kan starte mit lille opdræt Tak for alle de gode råd og svar jeg fik i denne sag
maj 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 25 Svar: 206
Knus!
maj 2008
Følger: 20 Følgere: 17 Emner: 146 Svar: 939
maj 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 34 Svar: 278
Det er derudover meget tidskrævende og en gang imellem hårdt. Man kan ikke gøre det alene og for med sikkerhed brug for nogle rigtig søde folk som har godt med erfaring og er villige til at hjælpe en.
Man skal ikke starte et opdræt bare fordi man synes det kunne være hyggeligt med killinger men fordi man føler man gerne vil og kan bidrage med noget til den dejlige race man har valgt. Og man skal slet ikke starte et opdræt fordi man tror der er penge i det... Tror jeg taler for alle opdrætterne herinde når jeg siger det for det meste ender i et godt minus når avlsdyr, dyrlægeregninger, foder, medlemskaber osv osv osv er betalt...
jul 2007
Følger: 24 Følgere: 27 Katte: 8 Emner: 72 Svar: 573
godt at du har været så grundig
anna
Opdatering syg killing og blodprøver