{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
763 visninger | Oprettet:

Opdatering på syg killing {{forumTopicSubject}}

Jeg har valgt at slette emnet jeg skrev i går da jeg endelig har fået fat i dem min mis kom fra. De beklager meget og har overbevist mig om at det på ingen måde var deres mening at sælge en syg killing. De har senere skiftet til en anden dyrlæge end den der skrev sundhedsattest på min killing pga. at de var utilfreds med hans/hendes kunnen.

De var enormt ked af at høre han var syg og har sagt at de hellere end gerne giver mig pengene på min mis tilbage, vi har dog intet aftalt endnu da han først skal til dyrlægen snart og jeg ikke ved hvad omfanget af hans sygdom er endnu. Der har ikke været hyggekuld hos dem siden da de ikke selv synes det var rigtigt og missemor er steriliseret.

Jeg elsker min kat og vi har aftalt at vi pengemæssigt finder ud af noget efter han har været til dyrlæge. En ting er dog sikker, han kommer ikke herfra, vi elsker ham for højt.

Problemet har tilsynladende været manglende kommunikation, ikke afleverede mails og smser og opkald som ikke gik igennem. Og jeg tror helt og aldeles på dette af grunde som jeg ikke vælger at skrive her.

Tusind tak for alles svar. Ved der er mange onde mennesker og opdrættere derude, men er helt overbevist om de ikke er nogen af dem.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opdatering på syg killing
Kommentér på:
Opdatering på syg killing

Annonce