{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål til perser ejere ...
  • #1   16. maj 2008 hey vi har osse perser, de bare deres øjene løber tit, vi vasker vores hver dag faktisk, og pelsen skal passes ellers filtelter den, vi frisere vores hver anden dag smiley og der er ikke filt eller noget i hendes pels, og hun nyder at blive reddet smiley

• #2   16. maj 2008 Jeg kan tilslutte mig resten af flokken og nævne pelspleje og øjenpleje som noget du skal være opmærksom på..... Nogen persere er IKKE særlig meget for at blive redt, og kan udvikle sig til deciderede "slåskampe" så der må man påregne at der MÅSKE skal et dyrlægebesøg i ny og næ til, for at få trimmet katten ned, på enkelte steder. Taler af erfaring smiley

Min Figaro skal trimmes på mave og bagben smiley

Ellers rigtig mange gange tillykke med et super valg af race. Kan kun anbefales *s*

• #3   16. maj 2008 Britta.... Hvad er PKD hvis jeg må spørge??? smiley

• #4   16. maj 2008 christine. pkd er en avlig nyre sygdom, du kan læse mere om det hvis du googler det smiley

• #5   16. maj 2008 Sille..... Okey, tak smiley

• #6   16. maj 2008 christine: så lidt smiley

• #7   16. maj 2008 Missemor.... Ihhhh bare min kunne ha' vænnet sig til det på den måde :S

• #8   17. maj 2008 Jeg har lige fundet ud af en ny ting med hensyn til persere som jeg ikke vidste før jeg fik Nunuu.

Han havde en vandskål med stor overflade og derfor var han altid total snasket til langt ned på brystet. Nu har jeg så skiftet alle vandskåle til IKEA salat skåle størrelse (de små individuelle) og nu bliver han kun våd på hagen. Jeg skifter så vand tre gange om dagen fordi der jo er mindre vand i skålene.

Det ses specielt på Nunuu fordi han er hvid. Charlie er stadig forholdsvis kortklippet men jeg kan forestille mig at det bliver det samme med ham når hans pels er groet ud igen.

Og Victoria...jamen hun har altid brugt de små skåle så det har ikke været et problem

• #9   17. maj 2008 Jeg siger mange tak for de gode svar smiley Jeg havde nu forventet børstning/frisering dagligt, det gør vi også med Cæsar ... smiley

Den nyre sygdom, PKC havde jeg ikke lige hørt om før ...

Jeg har fået af vide, at persere skulle være gode sammen med hunde .. Nogen der kan bakke op om det eller .... ? smiley

• #10   17. maj 2008 Missemor.... Fik min som voksen, så har ikke kunne præge min som killing desværre smiley

Stefanie..... Jeg kan bekræfte at de er rigtig gode til hunde *s* Har selv to hunde.

• #11   17. maj 2008 har ikke læst alle indlæg, men vil bare sige at noget vi ihvertfald var meget obs på da vi flyttede fra lejlighed til hus med vores, er at malingen på væggene skulle være vaskbare.. jeg ved så ikke om det bare er chulo, eller om det er generelt.. men chulo nyser meget.. dog ikke så meget mere som da han var lille og det efterlader en del rengøring smiley

Men ellers så synes jeg bare at han er utrolig kælen og legesyg.. meget opmærksomheds krævende og meget snaksagelig, men det er jo bare en charme

• #12   17. maj 2008 Christine ... Jamen det lyder super godt mht til hunde ... De tre andre katte vi har , er ikke frygtelig meget for hund smiley OG hunden vil jo så gerne snakke med dem ... smiley

• #13   17. maj 2008 mine persere har bestemt stor glæde af vores hund...... ikke mindst Fi-ra, hun mener hunden både skal ordne øjne og parre på hende...... skøre kat..... men dejlig er hun, når hun ligger sammen med Lucas og hygger sig

• #14   17. maj 2008 Tak for linket Lis D...skal lige se om jeg kan finde dem her i Frankrig...ellers vil jeg bestille fra det sted du linker til.

Kommentér på:
Spørgsmål til perser ejere ...

Annonce