1.420 visninger
|
Oprettet:
Kat + fugl ?? {{forumTopicSubject}}
Ja måske et lidt underligt emne, vidste ikke lige hvordan jeg skulle skrive det
Men jeg overvejer meget stærkt at købe mig en tam munkeparakit, da jeg har haft en som lille jeg var meget glad for!
Nu er det jo bare sådan at jeg har kat, og så tænker jeg lidt om det kan gå??
Håber der er nogle der kan give lidt råd her
maj 2007
Følger: 1 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 55 Svar: 311
Det er self ikke helt det samme, men Hamsteret er jo stadig et bytte dyr for katten ligesom fuglen er det.
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
jan 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 1 Svar: 117
feb 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 1 Svar: 20
Da vi havde mindre fugle, undulater måtte vi jævnligt pille kattene af buret og vi lod ALDRIG kattene være alene i stuen hvor undulaten stod.
Vi har så også haft en grå jaco og katte sammen, kattene var faktisk lidt bange for Coco, han trissede tit rundt på gulvet og kattene sad i pæn afstand og betragtede ham, gik Coco mod kattene løb de.
Jeg mener godt man kan have kat og fugl sammen, men med de erfaringer jeg selv har gjort så vil jeg aldrig holde mindre fugle sammen med katte indendørs.
Vi har 2 fugle voliere i haven og kattene mistede efter nogen tid interessen for dem.
feb 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 13 Svar: 25
Vil lige overveje lidt hvad jeg gør
- er en lidt svær beslutning synes jeg. men vil rigtig gerne finde en løsning da jeg virkelig ønsker en munkeparakit og endelig efter mange år har fundet et sted jeg kan få en håndmaddet.
nov 2006
Følger: 28 Følgere: 27 Katte: 12 Emner: 8 Svar: 313
Her i huset bor katte sammen med en grå jacob, jeg har haft killing køber med undulater, hvor kattene hurtige lærte at holde sig fra fuglen,
Dog kan man ikke havde et lille bur som er ledt at vælde, da man ikke kan undgå at katten i den først stykke tid, vil prøve at komme ind til fuglen.
Kat + fugl ??