Al Pacino i Legoland {{forumTopicSubject}}
<b>Al Pacino: Fløj tvillingerne en tur i Legoland.
Verdensstjernen tog til Danmark helt inkognito, men blev genkendt på sin stemme.
</b> Normalt er det omgærdet med et massivt presseopbud og eksklusive hotelsuiter, når verdensstjerner som Al Pacino kommer på besøg i Danmark.
Men ikke i går. Her besøgte Hollywood-stjernen Legoland i Billund ganske inkognito. Og der var ikke mange af forlystelsesparken, der lagde mærke til den 69-årige ”Godfather”-helt, da han trissede rundt med sine to børn, Anton og Olivia, og prøvede de mange forlystelser af.
Men svenske Johan Stenlund gjorde. Han genkendte ham på stemmen.
- Jeg stod sammen med min 10-årige søn i kø ved trafikskolen. Pludselig ringede telefonen bag mig, og jeg kunne høre en velkendt stemme. Da jeg vendte, så jeg, at det var Al Pacino, der stod og snakkede i telefon en halv meter bag mig, fortæller svenskeren til Ekstra Bladet.
- Han var utrolig venlig og samtidig meget anonym. Han ikke ligefrem en milliardær i sit tøj og gummisko, siger Johan Stenlund.
Al Pacino var fløjet til Billund i sin private jet og havde overnattet et ukendt sted, inden han sammen med ungerne brugte dagen i går i Billund. Den lille familie fløj videre ud af landet i går eftermiddags.
Bemærk! Dato d. 21 Juli
mar 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 15 Svar: 225
nov 2008
Følger: 84 Følgere: 92 Katte: 3 Emner: 1.619 Svar: 5.096
Og helt vanvittigt at tænke på, at man bare sætter sig ind i sin private jet og tager i Legoland i Danmark - total langt fra den "virkelige verden" hehe :o)
jul 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 2 Emner: 5 Svar: 130
feb 2009
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 2 Emner: 23 Svar: 1.392
mar 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 15 Svar: 225
Al Pacino i Legoland
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside