{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Om natten
  • #1   15. jan 2020 Ja, du kommer desværre til at tænde lyset, og holde godt øje, så der ikke sker ulykker.
    Forhåbentlig hører du til dem, der kan falde i søvn igen, selv om lys har været tændt.

Og så kan jeg forresten sagtens sætte mig ind i det at have nedsmeltninger, når der er nyt dyr på vej. Det er jo ikke 'bare lige' men en stor sag, ansvar, omvæltning osv osv.

• #2   15. jan 2020 i starten vil hun sikkert tage det som at det er tiden til at skulle op og lege
    det prøver jeg nemlig hver gang der flytter et bette pus ind her.
    men går bare i seng igen. så lærer hun det ret hurtigt at der er bare noget vi gør, og vi går i seng og sover videre bagefter.

jeg er også bekrymmert hver gang der skal komme en ny kat ind her
    og selvom at der er 12 andre (13 med udekatten) så ved man jo aldrig hvad det er for en killing man får sig
    vil så sige at det er nemmest når man får en killing som er vant til at bo sammen med mennesker. så er der rutiner som de allerede er vant til, så som at sove om natten
    det er nemlig ret morsom at få en killing som har været vant til at bo ude. katte er aktive om natten når de har mulighed for at være ude. så her kræver det lidt udholdning fra vores side af. det tager ca 2-3 uger inden man er helt enig
    så derfor går jeg bevist efter katte som KUN har boet indenfor og ved at man SOVER om natten smiley smiley smiley smiley

• #3   15. jan 2020 Ja. Mine er jo halv gamle nu ??8 og snart 7år, og det sker stadig, at jeg er ved at falde over dem, særligt røde, for ham kan jeg ikke se i halvmørke, og han hopper ikke bare væk, og tit ligger han på tværs af døren ??
    Men flytter jeg på min rollator så skynder de sig væk, måske lære din det også?

• #4   15. jan 2020 Ps personligt vil jeg aldrig tage en lille killing igen, jo de er skønne og killinge tiden er sjov, men også krævende, så jeg ville selv tage en på minimum et år, som Røde var, så ser man mere deres temperament og de er over det meste af bølletiden smiley

• #5   15. jan 2020 Jeg har et lidt tåbeligt nat mønster. Jeg går som regel i seng ved 24 tiden. Så skal der lige tjekkes herinde, Hundegalleriet og baboom livsstil. Der er nok nogle programmer jeg mangler, et afsnit af en serie der skal ses osv smiley UPS det er en skidt vane. smiley

Kan hun sove/være i sengen, fra dag 1 af? Finder hun selv kattebakken, når jeg har sikret mig tidligere, at hun har gået i den eller brugt den?

• #6   15. jan 2020 Ja jeg har aldrig haft problemer med nye katte/killinger, de har selv klaret bakke besøg, er kun blevet sat i den kort efter de er kommet, de har jo lært alt af mor hos opdrætteren.
    Sengen skal de nok selv finde, dem som vil, og når jeg har spjættet med benene ved epilepsi er de smuttet og senere kommet igen.

• #7   16. jan 2020 Jeg ville sætte et stykke pap/klemme på de hjul som man gjorde på sin cykel da man var barn. (antager det er en kørestol).
    På den måde kan katten høre hvor hjulene er. Når den først har vænnet sig til stolen kan de nok pilles af igen. smiley

Kommentér på:
Om natten

Annonce