{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.545 visninger | Oprettet:

urolig om natten {{forumTopicSubject}}

Hejsa
Har lige brug for at høre jeres mening og få et godt råd. Vi har haft Tromle siden oktober sidste år. Han er en kat på 2½ år. han stortrives ved os, er en rigtig hygge/familiekat som elsker at spise og blive kælet for. I løbet af dagen er han ude et par gange, ofte kun 15 min. andre gange et par timer.
Han er Begyndt den seneste måned at miauve om natten, skrabe på åbne døre. Det er svært at ignorere da både jeg og børnene vågner af det. Jeg er begyndt- rigtig dumt tror jeg, men at stå op, give ham mad eller lukke ham ud. Så går der en halv time, så kradser han på døren udefra og vil ind eller ud igen. Det er blevet et gedemarked. Hvad vil han? Hvad er det bedste at gøre?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  urolig om natten
  • #2   24. feb 2014 Er han kastreret? hvis ikke så kalder han nok på piger. Ellers må jeg give fruen på godset ret. Eller en sidste mulighed en kattelem så han kan gå ind og ud som han har lyst.

• #4   24. feb 2014 Hej igen
    Tak for jeres svar. Han er kastreret. Han har altid tørfoder tilgængelig. Han får vådfoder hver morgen, og dette har jeg på det sidste givet ham midt nat eller tidlig morgen når han begynder på showet. Alle døre i huset er åbne, så han kan gå hvor han vil. Dog har vi ikke en kattelem ud til. Vi har en til vores garage, så han kan gå derind og lune sig. Men det hjælper selvfølgelig ikke om natten når vi ikke har lukket ham ud. I og med han ikke gider være ret meget ude ser jeg ikke det som en mulighed at han er ude om natten. Han elsker at ligge og hygge ved os i sengen eller hos ungerne.
    Men konklusionen er vel enten at få kattelem til huset (hvilket jeg ikke synes om), lege ENDNU mere med ham om aftenen (selvom han er ret lad om aftenen) og så må jeg være mere standhaftig og ikke rejse mig midt nat (og håbe på at børnene sover fra det) Er det ikke en kort opsummering og konklusion på de svar i giver?
    Mange tak for jeres svar.
    Vh. Betina

• #5   24. feb 2014 Ved du hvad:

Han har opdraget jer rigtigt smiley
    Når han plager, så belønnes han - I står jo op smiley

Luk døren ind til de respektive soveværelser, prop vat i ørerne og så skal I bare se, om 14 dage sover han - og jer igennem smiley

• #7   24. feb 2014 Den sidste time inden I går i seng, skal I lege rigtig meget med ham, sådan at han er træt når I skal i seng.
    jeg har været turen igennem nogle gange, mest når de ikke er så gamle. De skal lige ind i jeres rytme,.

Og så lad dog være med at stå op. Inorere ham totalt

Kommentér på:
urolig om natten

Annonce