{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
517 visninger | Oprettet:

Hvorfor snakker Aslan konstant. {{forumTopicSubject}}

Efter vi er flyttet er Aslan begyndt at snakke ekstremt meget.

Han ligger på sit tæppe i vinduet og snakker, går rundt og snakker og er meget mere kælen end han plejer.......Han er vel ikke ved at blive kønsmoden, snakker de så mere?????? Ja jeg ved jo intet om sådan noget.

Lige nu ligger han i vinduet og kigger ud. Ved ikke om det er hans eget spejlbillede han ligger og snakker med eller om han kan se noget der ude.

Hvorfor gør han pludselig det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor snakker Aslan konstant.
  • #1   21. apr 2008 det ku da godt tænkes at han er ved at være kønsmoden, da daffy blev kønsmoden miawede han højlydt dag og nat, der er jo ekstrem mange dyr der kommer frem nu og som bevæger sig rundt i naturen og fuglene begynder at yngle osv, alt dette ser en kat jo bedre end os mennesker, så mon ikke det er sådan noget aslan osse ka se, hvordan går det ellers med den dejlige smuksak

• #2   21. apr 2008 Han er stadig på pencillin 5 dage endnu og så er 30 dages kuren overstået. Jeg skal til kontrol med ham i denne her uge og så håber jeg virkelig at han er rask nok til at vi kan afsætte en tid til at få ham neutraliseret.

Aslan er jo ikke i stand til at miauve så han drøner bare rundt og siger miv hele tiden med en lille bette stemme.

Han ligger godt nok og kigger efter noget selv om der er bælgmørkt udenfor, men ok det kan da sagtens være at han ser noget jeg ikke kan se.

Oppe i huset lå han også og fulgte fuglene udenfor men han har aldrig sagt noget, ihvertfald ikke noget jeg har hørt.

Jeg håber bare jeg får ham kastereret inden han bliver kønsmoden. Alt andet vil da være synd for ham og sikkert også os andre efter hvad jeg hører.

Hvordan går det med Daffy og hans sukkersyge efter han har skiftet fodder. Nyder han det ikke bare????

(Ps. Du bliver da nødt til at afgive en kat til fruen, har jo læst at du har raget begge to til dig.....*S*)

• #3   21. apr 2008 Mai for pokker...

Hvem er det liiiiiiiiiiiiiiiige han bor hos???
    Jeg mener - du og din datter er da vist ikke kendt for at være såååååååååå stille igen *GGGG*

Han ligner bare sin ejer søde Mai ;-)))))

• #4   21. apr 2008 det går fint med daffy, umiddelbart ser det ud til at hans sukekrsyge er stabilliseret, men han skal snart til dyrlægetjeck, vi er så begyndt ikke at tænke så meget over hvad han får at spise, for han er stadig ikke helt tilfreds med kosten, så der falder tit noget lækkert af til ham, hellere gi ham et par gode år endnu, hvor han bare nyder det og ikke sulter fremfor at gi ham 1 måske 2 år længere af hans liv hvor han går og sulter osv.

er osse meget meget glad for at få at vide at det går bedre med aslan, håber virkelig på det bedste for den bette fighter smuksak

næh nej fruen får ikke trixie el daffy, hun vil så heller ikke være ret meget på kg, hun har travlt med alt muligt andet

• #5   21. apr 2008 Johnny det er det man kalder kvalitet fremfor kvantitet....den køre vi også efter her i huset...

• #6   21. apr 2008 lige præcis birthe, det skal nemlig være en fornøjelse at leve

• #7   21. apr 2008 LOL.

Anette..... selvfølgelig!

Korte ben, buttet og snaksaglig.................... jamen du har ret i han passer til sin ejer.....

Puha sølle dig og alle andre der har mødt mig for hold da op hvor kan min datter da køre mig træt med al den snak og nu Aslan.

Johnny.

Jeg syntes det er en flot indstilling du har mht. Daffy. Jeg kan kun tilslutte mig heller et værdigt liv og så lidt færre år end sulte ham for at få et år eller to mere i den anden ende.

Jeg krydser finger for jeres tjek og håber på godt nyt.

Har fuld forståelse for at du ikke vil dele dine smuksakker med fruen, I må bare få nogle flere katte. ;0)

Kommentér på:
Hvorfor snakker Aslan konstant.

Annonce