517 visninger
|
Oprettet:
Hvorfor snakker Aslan konstant. {{forumTopicSubject}}
Efter vi er flyttet er Aslan begyndt at snakke ekstremt meget.
Han ligger på sit tæppe i vinduet og snakker, går rundt og snakker og er meget mere kælen end han plejer.......Han er vel ikke ved at blive kønsmoden, snakker de så mere?????? Ja jeg ved jo intet om sådan noget.
Lige nu ligger han i vinduet og kigger ud. Ved ikke om det er hans eget spejlbillede han ligger og snakker med eller om han kan se noget der ude.
Hvorfor gør han pludselig det?
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.280
okt 2007
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 4 Emner: 72 Svar: 1.348
Aslan er jo ikke i stand til at miauve så han drøner bare rundt og siger miv hele tiden med en lille bette stemme.
Han ligger godt nok og kigger efter noget selv om der er bælgmørkt udenfor, men ok det kan da sagtens være at han ser noget jeg ikke kan se.
Oppe i huset lå han også og fulgte fuglene udenfor men han har aldrig sagt noget, ihvertfald ikke noget jeg har hørt.
Jeg håber bare jeg får ham kastereret inden han bliver kønsmoden. Alt andet vil da være synd for ham og sikkert også os andre efter hvad jeg hører.
Hvordan går det med Daffy og hans sukkersyge efter han har skiftet fodder. Nyder han det ikke bare????
(Ps. Du bliver da nødt til at afgive en kat til fruen, har jo læst at du har raget begge to til dig.....*S*)
okt 2006
Følger: 47 Følgere: 43 Katte: 5 Emner: 268 Svar: 5.593
Hvem er det liiiiiiiiiiiiiiiige han bor hos???
Jeg mener - du og din datter er da vist ikke kendt for at være såååååååååå stille igen *GGGG*
Han ligner bare sin ejer søde Mai ;-)))))
feb 2006
er osse meget meget glad for at få at vide at det går bedre med aslan, håber virkelig på det bedste for den bette fighter smuksak
næh nej fruen får ikke trixie el daffy, hun vil så heller ikke være ret meget på kg, hun har travlt med alt muligt andet
nov 2007
Følger: 20 Følgere: 18 Katte: 3 Emner: 97 Svar: 1.339
feb 2006
okt 2007
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 4 Emner: 72 Svar: 1.348
Anette..... selvfølgelig!
Korte ben, buttet og snaksaglig.................... jamen du har ret i han passer til sin ejer.....
Puha sølle dig og alle andre der har mødt mig for hold da op hvor kan min datter da køre mig træt med al den snak og nu Aslan.
Johnny.
Jeg syntes det er en flot indstilling du har mht. Daffy. Jeg kan kun tilslutte mig heller et værdigt liv og så lidt færre år end sulte ham for at få et år eller to mere i den anden ende.
Jeg krydser finger for jeres tjek og håber på godt nyt.
Har fuld forståelse for at du ikke vil dele dine smuksakker med fruen, I må bare få nogle flere katte. ;0)
Hvorfor snakker Aslan konstant.