{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.099 visninger | Oprettet:

skrækkelig oplevelse... {{forumTopicSubject}}

i går aftes var min kæreste og jeg lige et smut ude på hans arbejde, og der blev født to kalve. der findes ikke noget magen til en fødsel... smiley
men på vej hjem, var der blevet kørt en kat ned, lige udenfor vores nabo's hus. jeg fik ham til at stoppe, og jeg gik hen og samlede den op og gik ind til dem med den. det var ikke deres kat, men en tilløber i de sidste tre ugers tid. det var ikke længe siden det var sket, for den var stadig varm. mens vi stod og snakkede, var jeg lige ved at græde. tænk hvis det havde været en af mine egne? puha, det tør jeg slet ikke tænke på...

det var simpelthen skrækkeligt. vi havde set den på vej ud til hans arbejde, og der tænkte jeg: "pas nu på lille mis, vær forsigtig", og så var den kørt ned og (formoder jeg) dræbt på stedet lige inden vi kom. den var jo stadig varm, og den var helt død.

det var en rigtig grim oplevelse. hvorfor bliver de stakkels katte kørt ned? det er jo helt forfærdeligt... tør slet ikke lukke nogen af mine egne ud i dag (har et par stykker som godt må komme ud, for ellers mobber den ene af dem i hvert fald de andre katte...)

havde bare brug for at dele det med jer...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skrækkelig oplevelse...
Kommentér på:
skrækkelig oplevelse...

Annonce