{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.075 visninger | Oprettet:

Puha, en skrækkelig oplevelse... {{forumTopicSubject}}

I de 16 år vi har boet hvor vi gør, har vi ÉN sølle gang oplevet, at en af vores katte er blevet kørt ned. Jeg var heldigvis ikke gammel nok til at forstå hvad der skete. Og jeg havde ved gud så inderligt håbet, at jeg aldrig skulle opleve det igen - men det skulle jeg så i går.

Vores søde missedreng Emil var ikke kommet ind om aftenen og heller ikke til morgen og vi havde ledt, ledt og atter ledt - han plejer altid at komme når man kalder. Men det gjorde han ikke. Mens min mor og jeg var på arbejde, fandt far ham i vejgrøften smiley puha, hvor er det skrækkeligt. Når man VÆLGER at få et dyr aflivet eller de skal aflives på grund af sygdom, så har man i det mindste noget at forholde sig til - men ikke her.. Intet. Så sidder man med tankerne flyvende rundt i hovedet - hvor længe har han mon lagt der? Har han lidt? Osv..

Min far er dog ret sikker på, at han er løbet lige ind i bilen og er død af det med det samme - håber han har ret..

R.I.P sødeste og dejligeste Emilus smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Puha, en skrækkelig oplevelse...
  • #1   16. nov 2015 Ja det er sørgeligt, rip lille kat, men vær glad for, at din far fandt den, ellers havde i gået i uvished, det tror jeg er værre end at vide hvad der er sket.
    Det ville jeg aldrig kunne klare, og derfor har jeg også indekatte smiley men bor så også et sted hvor der er trafik.

• #2   16. nov 2015 Helt sikkert, det er jeg også. Det havde været mere skrækkeligt ikke at vide hvor han var.. Vi har godt nok trafikkerede veje på hver side, men der er et godt stykke op til dem og vi har aldrig haft problemer med det.

• #3   16. nov 2015 har desværre prøvet det flere gange - kun 1 var min egen kat, resten var div naboers. for vi boede lige ud til en stor vej, hvor kattene gerne ville over på den anden side - til trods for at der var marker på samme side som vi boede. det var aldrig sjovt at skulle ned og fortælle at deres kat var kørt ned.
    af samme årsag fik vi 6 11 dage killinger - en af naboerns kat blev kørt ned, da hendes killinger var 11 dage. hun havde valgt at lægge dem på vores loft. faderen til killingerne var kørt ned 14 dage før...

vores har haft løbegård i de sidste 17 år af samme årsag.
    hendes som jeg fik kørt ned, var en tilløbere som bare ikke VILLE være inde, så der var ikke rigtig noget at gøre.

• #4   17. nov 2015 Det gør mig ondt smiley Men godt at I fandt ham. Uvisheden ville være helt ubærlig.

Hvil i fred, lille Emil.

• #5   18. nov 2015 Trist historie smiley
    Sørgeligt godt din far fandt ham.

Kommentér på:
Puha, en skrækkelig oplevelse...

Annonce