Jeg undres - ang. markedsannoncer {{forumTopicSubject}}
Jeg sidder lige og kigger nogle markedsannoncer igennem - bare lidt for hyggens skyld.
Nå men hvad ser jeg gang på gang??
Folk der ikke vil acceptere, at killinger eller voksne katte er kastreret ved overdragelsen.
Nogle spørger ligefrem om ikke de selv kan få lov til at gøre det..
Det kan bare ikke accepteres, at sælgeren har taget det valg, a få katten kastreret - sikkert fordi den ikke skal have killinger, og stor respekt for det;-))
Hvorfor kan folk ikke bare acceptere, at katten er kastreret ved overdragelsen? Hvorfor skal der liiiiiige spørges ind til, om man enten ikke kan få lov til at få et enkelt kuld killinger, eller om man ikke selv kan sørge for at få det gjort (gad viiide hvorfor??)
Hav dog den respekt for andre medmennesker, og accepter og respekter andres holdning...
okt 2006
Følger: 47 Følgere: 43 Katte: 5 Emner: 268 Svar: 5.593
Faktisk kender jeg til en gang, hvor sælger fik en svada og til sidst en kommentar:
Hvorfor er det kun jer AVLERE der har lov til at tjene på jeres katte
Så er det lige man tænker - hold da kæft.... Få lige det forkerte ben ud af sengen eller hva..
Nej desværre - folk kan næsten ikke respektere andres valg, når det kommer til kastrering af katte til salg. Nogle regner med, at de kan købe en masse billige katte, og producere en masse killinger, så der kan komme en indtjening... - tror jeg da.
jan 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 4 Emner: 41 Svar: 1.642
apr 2006
Følger: 38 Følgere: 36 Emner: 132 Svar: 1.549
Så forstår heller ikke lige, hvorfor nogle stædigt ville kræve at en kat IKKE skulle neutraliseres inden salg... :s
jun 2007
Følger: 35 Følgere: 33 Katte: 1 Emner: 36 Svar: 453
Mit svar er helt klart NEJ , men har spurgt hende om hvorfor hun selv ville gøre det ? Svaret var , vi har en speciel pris med dyrlægen ...............
JA OG EN UKASTERERET HANKAT , SÅ NEJ !
Der står i min annonce hvorfor hun sælges , sååå hun skal slet ikke ud og have flere killinger .
Jeg undres - ang. markedsannoncer