{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
399 visninger | Oprettet:

Kommentar til annoncer. {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder gerne og kigger på alle de flotte katte på markedet... Men har lagt mærke til, at der er nogle få person, som går igen og igen på mange annoncer.

De skriver spg. til katten og virker vældigt interesseret og nogle gange ligefrem siger til ejeren, at de vil købe katten, men hvis man læser videre er den ikke solgt.

Jeg har forstået det sådan, at man kun må kommentere hvis man seriøst er interesseret i katten - Har jeg misforstået noget?

Selvfølgelig kan én person godt være ude efter flere katte, men vi snakker rigtig mange af alle mulige forskellige racer/blandinger.

Bare nysgerrig smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kommentar til annoncer.
  • #1   18. apr 2008 Det har jeg også bemærket, lidt underligt!!!!!!!!!!!!!!

• #2   18. apr 2008 Hmm, jeg vil sige, at man sagtens kan være interesseret i forskellige katte.. Det kan jo være, at man har fået et svar på pb af de forskellige ejere, så man har fundet ud af, at det alligevel ikke er noget...
    Men hvis det er noget, der går igen og igen, kunne det da godt lyde, som om det bare er nogen, der synes, det er "morsomt" at spilde ejernes tid..

• #3   18. apr 2008 Godt jeg ikke er den eneste smiley

Jeg ville bare høre om, jeg har misforstået noget... For jeg kunne da godt tænke mig, at skrive held og lykke eller dejlige katte nogle gange... Bare for at give ejeren et smile på læben smiley

Men jeg har bare altid troet at man ikke måtte... Det ville også fylde "besked-centret" op smiley

• #4   18. apr 2008 Ja Mie - Som sagt kan man sagtens være interesseret i mange forskellige katte... Og der er sikkert mange, som også leder efter flere katte på én gang... Men det er bare voldsomt meget smiley Især fra nogle enkelte personer.

Og dette er på ingen måde for at hænge nogen ud... Jeg er bare nysgerrig smiley

• #5   18. apr 2008 Jeg er så en af dem, der spørger.. og er der ikke stamtavle på katte, tja, så ved jeg jo at det ikke er lige nettop en af d katte jeg skal have

• #6   18. apr 2008 Ja... Jeg har set dig spørge ind til det, men det er slet ikke dig jeg hentyder til smiley

Du virker meget seriøs i dine spg. og ingen tvivl om, at du er interesseret hvis katten har stamtavle og hvad du nu ellers søger.

Jeg hentyder mere til uhm.. Folk som spørger om en masse forskellige ting, siger de vil købe til en masse ejere og ser ikke ud til at komme videre...

Bestemt en person.. Men igen ikke for at hænge nogen ud... Virker bare underligt smiley

• #7   18. apr 2008 hej .. wow Hanne, har du virkelig 19 katte? Var lige inde og se dine smuksakke smiley de er skønne smiley

knus

• #8   18. apr 2008 Louise.. jep.. og nyder hver og en...
    Takker mange gange og i lige måde.. har lige kikket på dine..

Kommentér på:
Kommentar til annoncer.

Annonce