946 visninger
|
Oprettet:
Killinger af samme køn? {{forumTopicSubject}}
Jeg har allerede resevere en hun og en han killing, da jeg mener at 2 katte har stor gavn af hinanden. Desværre er den lille han mis syg, og skal sansyneligvis aflives.
Derfor leder jeg nu efter en ny killing, da jeg ikke syntes min hun killing skal vokse op alene.
Har det noget at sige om jeg vælger en hun eller han kat?
Kommer der magt kampe mellem 2 hun katte når de ikke er i familie, og når den ene er 1 måned ældre? Håber i kan hjælpe mig.
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 135 Svar: 1.764
Der kan komme magtkampe mellem alle katte, uanset køn. hvis du vælger to hunkatte kan der blive lidt når de bliver kønsmodne, men hvs du sørger for at sterilisere dem så betyder køn intet.
Synes det er en rigtig god beslutning at få to katte, Så lille en aldersforskel som 1 mdr. skulle ikke gøre nogen forskel for killingerne. Jeg har selv to og de elsker at lege og putte sammen.
Held og lykke med at finde den rigtige killing, uanset om det bliver en pige eller en dreng.
sep 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 120 Svar: 957
dec 2006
Følger: 230 Følgere: 199 Katte: 6 Emner: 227 Svar: 3.951
men det glæder mig at vil finde en lille ny misling, så den anden kke skal være alene
om det er en han eller end hun, betyder ikke det store, især ikke hvis de blive katereret og steliseret
dec 2004
Følger: 242 Følgere: 200 Katte: 17 Emner: 69 Svar: 3.126
nov 2007
Følger: 20 Følgere: 18 Katte: 3 Emner: 97 Svar: 1.339
Killinger af samme køn?