{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
946 visninger | Oprettet:

Killinger af samme køn? {{forumTopicSubject}}

Jeg har allerede resevere en hun og en han killing, da jeg mener at 2 katte har stor gavn af hinanden. Desværre er den lille han mis syg, og skal sansyneligvis aflives.
Derfor leder jeg nu efter en ny killing, da jeg ikke syntes min hun killing skal vokse op alene.

Har det noget at sige om jeg vælger en hun eller han kat?
Kommer der magt kampe mellem 2 hun katte når de ikke er i familie, og når den ene er 1 måned ældre? Håber i kan hjælpe mig.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Killinger af samme køn?
  • #1   15. apr 2008 Hej Briana

Der kan komme magtkampe mellem alle katte, uanset køn. hvis du vælger to hunkatte kan der blive lidt når de bliver kønsmodne, men hvs du sørger for at sterilisere dem så betyder køn intet.

Synes det er en rigtig god beslutning at få to katte, Så lille en aldersforskel som 1 mdr. skulle ikke gøre nogen forskel for killingerne. Jeg har selv to og de elsker at lege og putte sammen.

Held og lykke med at finde den rigtige killing, uanset om det bliver en pige eller en dreng.

• #2   15. apr 2008 Jeg har 3 katte.. 2 hanner som jeg hentede samme sted fra og en pige et andet sted fra.. Og her er det kun lidt magt kamp mellem dem

• #3   15. apr 2008 Det gør mig ondt at høre af den lille han er syg...

men det glæder mig at vil finde en lille ny misling, så den anden kke skal være alene
    om det er en han eller end hun, betyder ikke det store, især ikke hvis de blive katereret og steliseret

• #4   15. apr 2008 Hvis du har reserveret en hunkilling, vil jeg anbefale en hankilling som legekammerat - så bliver der sjældent brokkerier mellem dem. MEN jeg vil så absolut anbefale at få dem neutraliseret i god tid, FØR de bliver kønsmodne.

• #5   16. apr 2008 Enig..Hanne og Dkkorat.....neutralisering er den rigtige vej....der er nok killiger

Kommentér på:
Killinger af samme køn?

Annonce