Killinger {{forumTopicSubject}}
Min kat fødte 5 killinger igår, hun har indtil i morges ligget med dem inde i fødekassen, men så til morgen da jeg stod op, havde hun lagt en ind på et værelse ovenpå, kun den ene. Jeg ved godt de flytter dem rundt, men jeg synes det var mærkeligt det kun var den ene. Så jeg lagde killingen ned til de andre og flyttede kurven hun havde lagt den i med ned. Men så lidt efter flyttede hun den samme killing hen til kurven igen. Hvorfor går hun det? Killingen er den største af de 5 og den der møver mest. så jeg tænker lidt at enten er det fordi hun har droppet de 5 fordi de ikke er så stærke, eller også er det fordi den ene har fået nok og så vil hun sørge for de andre skal have noget. Arrrh hjælp mig, jeg er helt ny med det her killing noget.
Hvorfor gør hun som hun gør, og kan jeg gøre noget hvis det er et problem?
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.020
Hun er sikkert ikke tilfreds med hvor du mener killingerne skal være. Lav et par steder hun kan vælge imellem hvor der er mørkt og varmt - s¨å finder hun sikkert ro og bliver der en tid. Du skal ikke fjerne de andre steder når hun valgt - det er normalt de senere flytter dem
apr 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
jan 2009
Følger: 57 Følgere: 55 Katte: 9 Emner: 22 Svar: 235
Jeg valgt så at spærre af så hun havde 2 (3) steder hun kunne være og så faldt hun til ro med dem..
Det var så kun når mine hunde larmede med at gø når der kom nogen blve hun lidt stresset igen så derfor valgt vi de første 3 uger at holde mine 2 hunde ude i køkkenet så der ikke var så meget larm..
Så det var en kamp men da de så blev de der 4 uger kunne de begynde selv at bestemme hvor de skulle/ville være..
Så det var nogle hårde uger..
Men både mor missen og jeg kom hel i gennem det!!
Hun var så god ved hendes små trolde hun kunne bare ikke klare der var for meget støj omkring hende og hun skulle ha det sådan der kun var et par steder hun kunne være med de små..
Killinger