{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
740 visninger | Oprettet:

Bange hele tiden.. {{forumTopicSubject}}

Efter Missen var syg i December, er jeg blevet et nervevrag uden lige. Jeg er så bange for han er syg, hele tiden.. Jeg finder mig selv i at stå at kigge i bakken, om der er tis, ligger og hører efter når han går på toilet osv.. Sidst da han lå på badeværelses gulvet, hvilket han aldrig normalt gør, var jeg helt fra den, og sikker på han var syg igen. Jeg er bare helt vildt stresset! Han kan jo ikke sige hvis det gør ondt:( Fuck hvor er det bare forfærdeligt!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bange hele tiden..
  • #1   4. apr 2008 hejsa

jeg ka fint følge dig, vores daffy fik konstateret sukkersyge sidste år og siden da har der været op og ned ture, nu går det heldigvis kun opad og hans sukkersyge er belvet stabiliseret, men hver gang han ikke lige er som han plejer osv el han ikke lige spiser som han plejer så bliver han undersøgt på kryds og tværs og så holder jeg meget øje med ham og følger alt hvad han gør, kigger efter i bakken om det han har lavet ser rigtigt ud osv.
    det er absolut ikke sjovt , men jeg tror man er nød til at tage det roligt og ikke være så urolig, for jeg er næsten sikker på at katten bliver stresset af det og så vil katten måske ikke føle sig tryg osv

• #2   4. apr 2008 Hvis det kan hjælpe dig, så synes jeg, du skal til et almindeligt tjek hos dyrlægen med ham.

Og ellers vil jeg sige, at jeg nemt kan følge dig. Jeg har godt nok også været paranoid i lange perioder, når der har været noget i vejen med én af kattene. Meget i stil med det du og Johnny nævner.

• #3   4. apr 2008 Det kan jeg sætte mig 100 % ind i. Jeg er der selv. Jeg kan ikke huske hvornår jeg har sovet en hel nat igennem uden at vågne når de går på bakken. Jeg har haft garidia (eller hvordan det staves) siden efteråret. Så hver gang der er en i bakken er jeg oppe og tjekke hvem der laver hvad. Nu jhar jeg så fået en ny lille fyr til flokken, så nu er jeg endnu mere på mærkerne for at tjekke om der er noget.
    Jeg ved ikke hvad der er at gøre ved det. Har ingen råd.
    Jeg er en emsig katteejer, og det betaler jeg så for med min nattesøvn. Ja, og divs. tjek i bakke i tide og utide.

• #4   4. apr 2008 Jeg føler med dig.

I 2006 mistede jeg to katte med et par måneders mellemrum. Den første - en internatkat - havde leukæmi, den anden - en stamtavlekat fra opdrætter - havde Tør FIP.

Jeg havde det som dig i nogle uger, men så gik det over. Husk at risikoen for at alvorlige sygdomme rammer den samme person igen og igen er lille. Lad os håbe, at vi har haft vores del

Knus

• #5   7. apr 2008 Tak allesammen!
    Har lige smidt nyt billede op af min lille dreng, håber i os lige vil kigge dem:)

Kommentér på:
Bange hele tiden..

Annonce