{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kønsmoden - Hvornår?
  • #2   28. mar 2008 Jeg læste en gang at ved Maine coons kunne gå helt op til flere år før de blev kønsmodne.. Syntes godt nok at det lød mærkeligt

• #3   28. mar 2008 Hej Robin
    Det med maine coon passer ihvertfald ikke, vores maine coon piger er blevet kønsmodne omkring 8 mdr alderen, har en nu som er 6,5 mdr og er blevet kønsmoden.
    Vores Matador(dreng) lavede sit første kuld da han var ca 9 mdr, så man kan ikke rigtig regne med noget, tror at foråret spiller meget ind, vi kan ihvertfald mærke det på alle vores katte.
    Lisbeth

• #5   28. mar 2008 Syntes godt nok også at det lød nooooget mærkeligt..

• #7   28. mar 2008 Felis: Okay så det vil sige at jeg skal havet sat Bailey på p-piller meget snart da hun er født i dec og har ikke lyst til at høre på hende engang til sommer..

• #8   28. mar 2008 Felis F

Tak for svaret

• #9   28. mar 2008 nu blander jeg mig lidt her håber det er ok. Min lille Thor mis er meget interesseret i mislings numse han snuser hele tiden til den og følger efter misling med snuden i enden på ham det er vel tegn på han er ved at være kønsmoden ikke?

• #10   28. mar 2008 vores tøs var 4 mdr. og kig i løb mellem jul og nytår...

så at give et klart svar er svært

• #11   28. mar 2008 Stine - jeg har tre kastrater og de er i allerhøjeste grad interesserede i hinandens numser smiley De dufter daaaarjjjligt smiley

• #12   28. mar 2008 Slambert 1 Thor er jo ikke kastrat endnu og ja nu ved jeg i vil dømme mig men har ikke haft pengene til at få ham kasteret endnu. Får ferie penge i maj og der vil pengene så være til det. Jeg tænker lidt på om han vil nøjes med at snuse eller prøve på mere? for misling hader det! han kan ikke få lov til at spise sin mad uden thor kommer og stikker suden op i numsen på ham:-/

• #13   29. mar 2008 Stine: Der er da ingen ret til at dømme dig eftersom at du tager ansvar ved at sige at du har dem ikke lige nu, men du vil bruge feriepengene på det (eller nogen af dem) istedet for at holde ferie for dem..

• #14   29. mar 2008 Stine - min pointe var, at lysten til at snuse hinanden i numsen *ikke* forsvinder med bollerne. Der sidder stadig nogle duftkirtler, som de kan identificere hinanden på og det er en meget vigtig del af deres kommunikation og hjælper med til at sikre, at kattene i deres hjem "hører til familien".

At du måske skal leve med en fertil hankat, der strinter, er ikke noget, jeg vil blande mig i og nu aner jeg heller ikke, præcis hvor gammel han er. Du kan også godt risikere, at det gør noget ved magtbalancen mellem kattene og at de kommer op og slås for alvor.

Personligt ville jeg forsøge at enten låne pengene til kastration eller spørge dyrlægen om en afdragsordning.

Kommentér på:
Kønsmoden - Hvornår?

Annonce